He he.. du gjorde det ja... Må vel bare si takk for det.. håper du ikke ble alt for våt

så det jeg å at de brukte bilde av bilen min her om dagen...

commen skrev:Kanskje dumt av meg å spørre. Men de lyktene du kjøpte....tok det lang tid før du bestillte til du hadde de i posten hjemme?
Takk for svar
William skrev:Det blei fett det der.Nei det var gjort på ca 15 min....
Var det masse styr å få de montert på? Har vurdert dei eg med sammen med andre skiver, men veit ikkje hellt enda.
celicat23 skrev:Syns det jeg å=) ble litt mer luxsus look liksom heheCarina_E skrev:Nå har jeg fått montert alu ringer i instrumentet=)Ble veldig pent. Godt valg!
Ble kult.. Syns nå jeg da
Carina_E skrev:Er det du.William skrev:Det blei fett det der.Nei det var gjort på ca 15 min....
Var det masse styr å få de montert på? Har vurdert dei eg med sammen med andre skiver, men veit ikkje hellt enda.
Har ett sett til overs som jeg skal selge om du er intrisert..
Har også stabstag og momo ratt med boss..
William skrev:Jepp, that`s me..Carina_E skrev:Er det du.William skrev:Det blei fett det der.Nei det var gjort på ca 15 min....
Ka du ska ha for dem? Er det sann du setter uten på glasset?
Carina_E skrev:Hehe..William skrev:Jepp, that`s me..Carina_E skrev: Nei det var gjort på ca 15 min....Er det du.
Ka du ska ha for dem? Er det sann du setter uten på glasset?
Skal få det for 1800, alt sammen.
Nei, du setter det på insiden av glasset. skal se om jeg ikke finner en grei forklaring på det når jeg kommer hjem fra jobb i dag.
de er lette og montere... tok ca 20 min fra jeg tok ut speedometeret til jeg satt det inn igjen..