TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Streetmeet Trondheim 10.04.05

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #99902  av sindrejl

Her kommer det noen få bilder.. var litt for "vanlig" oppmøte pluss kaldt vær så gadd ikke ta så mye bilder..
Vedlegg
En turbo mr2 bestemte seg for å dukke opp (legg merke til ts-ogn logoen på skiltramma)
En turbo mr2 bestemte seg for å dukke opp (legg merke til ts-ogn logoen på skiltramma)
IMG_3150.jpg (54.18 kiB) Vist 217 ganger
Den harde kjernen..
Den harde kjernen..
IMG_3148.jpg (66.64 kiB) Vist 202 ganger
her er sommerfelgene iallefall på :)
her er sommerfelgene iallefall på :)
IMG_3147.jpg (72.88 kiB) Vist 189 ganger
IMG_3146.jpg
IMG_3146.jpg (69.88 kiB) Vist 196 ganger
sportsbiler..? :-S
sportsbiler..? :-S
IMG_3144.jpg (60.43 kiB) Vist 202 ganger
Sist redigert av sindrejl den 11 apr 2005 00:53, redigert 1 gang totalt.

#99903  av sindrejl

more pictures:
Vedlegg
Flere fra den "harde kjerne".. Og hva er det under panseret til Chris?
Flere fra den "harde kjerne".. Og hva er det under panseret til Chris?
IMG_3145.jpg (34.92 kiB) Vist 209 ganger
IMG_3143.jpg
IMG_3143.jpg (65.79 kiB) Vist 185 ganger
Og så kom det en supra da som måtte showe litt ;)
Og så kom det en supra da som måtte showe litt ;)
IMG_3140.jpg (72.04 kiB) Vist 204 ganger
Sinnsykt detaljert er dem også.. fet Hummer ;)
Sinnsykt detaljert er dem også.. fet Hummer ;)
IMG_3139.jpg (58.01 kiB) Vist 189 ganger
Joda.. Lekebiler! SupraKarl tok like gjerne med seg en bit av samlinga si :D
Joda.. Lekebiler! SupraKarl tok like gjerne med seg en bit av samlinga si :D
IMG_3138.jpg (94.54 kiB) Vist 234 ganger

#99905  av sindrejl

Og et til
Vedlegg
Snakker vi prosjekt!? Kanskje på tide å rydde litt i kablene |-)
Snakker vi prosjekt!? Kanskje på tide å rydde litt i kablene |-)
IMG_3149.jpg (70.08 kiB) Vist 199 ganger

#99914  av cameleon

Hmmm..Er det kaminarikit jeg skuer på den sorte? Er det ingen flere bilder av den? Og noen som vet hvilken gen. turbo som stod i den?

#99944  av sindrejl

cameleon skrev:Hmmm..Er det kaminarikit jeg skuer på den sorte? Er det ingen flere bilder av den? Og noen som vet hvilken gen. turbo som stod i den?
er bare fronten som var stylet :)

#99984  av Maverick

cameleon skrev:Hmmm..Er det kaminarikit jeg skuer på den sorte? Er det ingen flere bilder av den? Og noen som vet hvilken gen. turbo som stod i den?
Dæven, jeg snakket jo med han som eide den bilen om akkurat det .. Men jeg har selvfølgelig glemt det.
Han sa ihvertfall at det var en '96 Turbo som stod i den, uten at jeg vet hvilken .gen det blir :)

Den var bremset til 297hk, men var iflg eieren god for ca 360hk.
Han snakket noe om ånding(???) som ble et problem når han økte til maks effekt ..

#99986  av Dalan

Vil tippe det er gamlebilen til Stian her på forumet, med gamlemotoren til Christian i ;)

#100063  av teknikeren

Maverick skrev:
Dæven, jeg snakket jo med han som eide den bilen om akkurat det .. Men jeg har selvfølgelig glemt det.
Han sa ihvertfall at det var en '96 Turbo som stod i den, uten at jeg vet hvilken .gen det blir :)

Den var bremset til 297hk, men var iflg eieren god for ca 360hk.
Han snakket noe om ånding(???) som ble et problem når han økte til maks effekt ..
Når han snakker om ånding kan det være at det er noe med veivhus ventilasjonen eller noe lignende?

#100158  av sindrejl

ingen som har lagt merke til den småbilsamlinga til KK-MA70 ennå? Venter på kommentarer til den jeg :P

#100160  av cameleon

Jeg la merke til den Dub bilen til karl jeg. Den som har nesten like store felger som chris :D

#100261  av KK-ma70

cameleon skrev:Jeg la merke til den Dub bilen til karl jeg. Den som har nesten like store felger som chris :D
Var vell midt i blinke for deg den. BLING BLING :D
Er forresten spinners på den 8)

P.S. når vi snakker om deg så blir du kalt Kim Bling, da vet alle hvem det er :D

#100402  av cameleon

KK-ma70 skrev:
cameleon skrev:Jeg la merke til den Dub bilen til karl jeg. Den som har nesten like store felger som chris :D
Var vell midt i blinke for deg den. BLING BLING :D
Er forresten spinners på den 8)

P.S. når vi snakker om deg så blir du kalt Kim Bling, da vet alle hvem det er :D
Hehehe. Er bra det :lol: :lol: