TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jobbintervju i oslo..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #98323  av tbergstad

Ja da prøver vi igjen.. Skal på jobbintervju i oslo på torsdag.. Er så spent. SINNSYKT lei av å gå ledig nå. 50% sjanse for at jobben er min. Så vi får se... Det blir i tilfelle bonde i byen :lol: Over 10 år siden jeg var i oslo sist.. Har ikke peil på hvor jeg bør bo eller noe..
Jobben er på Ensjø.

#98339  av FireFox

Hehe, er jo sååå morro å kjøre i oslo :p
tror det er værste byen i værden å finne frem i og kjøre i :)

#98355  av The Doctor

Ensjø ligger jo bra an da.. Har jobbet der selv i nesten 2 1/2 år.. Hadde kanksje sjekket om det var no sted å bo på sinsen område kanskje..

#98408  av mr.two

FireFox skrev:Hehe, er jo sååå morro å kjøre i oslo :p
tror det er værste byen i værden å finne frem i og kjøre i :)
eh ? Det er nå ihvertfall skilter i Oslo da, i motsetning på bygda der du må være innfødt for å finne frem...

Etterstad/Vålerengen er også et sentralt sted å bo mtp jobb på Ensjø..

#98409  av kaimagne

mr.two skrev:Etterstad/Vålerengen er også et sentralt sted å bo mtp jobb på Ensjø..
Vålerengen?? Oisann, her bor vi på beste vestkant, ja! ;) Nabo med Jacob Winche-Lanche eller? :mrgreen:
Bilde

#98414  av cameleon

kaimagne skrev:
mr.two skrev:Etterstad/Vålerengen er også et sentralt sted å bo mtp jobb på Ensjø..
Vålerengen?? Oisann, her bor vi på beste vestkant, ja! ;) Nabo med Jacob Winche-Lanche eller? :mrgreen:
Bilde
Montebello er jo ikke så dum plass heller da :P

#98493  av FireFox

Hvorfor ikke flytte til Drammen med en gang *le* :lol:

#98501  av mr.two

kaimagne skrev:
Bilde
Okay..VÃ¥l'enga ! :)

#99319  av tbergstad

Ja da er intervjuet unnagjort. Tror det gikk veldig bra. Men får ikke høre sikkert før etter han andre skal ha intervju på mandag..
Venter i spenning 8)

#99320  av kaimagne

Hva slags jobb er det da?

#99327  av tbergstad

Servicetekniker hos HOIST. Service på antenneannlegg, nettverk, interaktive løsninger og pay-tv på hotell... Samt montering av hele nye anlegg.

#99410  av jumbo

Lykke til, håper du får jobben da :mrgreen:

#100150  av tbergstad

Ja da ser det ut som om det blir oslo-kar av meg. Jobben ble min gitt :wink: Så nå er endelig arbeidsledighelvete over..

#100166  av Rolfis

Gratulere!! :D

#100182  av Neemi

Grattis :)

Blir å se litt utover om det blir noe treff og da kanskje?