TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AAARRRHG!!! BILEN MIN ER NETTOPP BLITT TOTALVRAK:(:(:(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#97472  av Neemi

Dagens bilder av FireWalk: :twisted: :twisted: :twisted:

#97473  av FireWalk

Neemi skrev:Dagens bilder av FireWalk: :twisted: :twisted: :twisted:
MUAHAHAHAHAHAAAA!! <- Ond darth vader latter! :twisted:

#97474  av DannyBoy

Denna topic'n er vel det nærmeste jeg er blitt til å bli lurt idag :roll: :D

#97500  av jan-erik

Lurte kona i dag tidlig med at postmannen hadde kjørt på takutstikket/vindskia på garasjen vår og revet ned dette (postkassa henger på garasjeveggen, og de kjører helt inntil for å levere avisa). Hun gikk selvsagt fem på og var halvveis ute av døra for å se, når jeg sa APRILSNARR.

Men da jeg kom hjem fikk jeg igjen. Hun sa at hun hadde skada Porsche'n. Jeg tok den ikke med en gang og begynte å lure på hvordan hun hadde greid det når den stod i garasjen, men tenkte at hun hadde revet et eller annet over den. 10 sekunder senere..., å nei lurt jeg også...

#97504  av Kaizern

Hehe, ble lurt selv idag:) Fikk mld fra en kompis om at det var 7,20kr pr liter 95, så kjørte fort som faen på Shell, men det sto 11,72kr på tavla :oops:

Prater ikke med han på en stund :twisted:

#97506  av FireWalk

jeg klarte å lure ei jeg kjenner til å tro at jeg hadde arvet 1.000.000 kroner fra farfar:) hehe.. lurte henne med en gang klokken var 00:00:01 natt til i dag... så da gikk hun såklart fem på :p hehehehe!!! det var gøy.. for plutselig var hun veldig interessert i å finne på ting med meg :lol:

jenter...... :twisted:

#97531  av sw20

hente dama på jobb i da....

som e altid gjer på fredager.....

men i dag så hadde e med meg finlands hette og hette genser... sprang inn (bakveien) og brølte Dette er eit ran.... hit med penga...

var noen søte små butikk damer som hylte bra da!!!!

hehe

va vel kansje litt ond da!

men met va ivertfall kjempe gøy....... HIHIHI :twisted:

#97534  av @lpher

DannyBoy skrev:Denna topic'n er vel det nærmeste jeg er blitt til å bli lurt idag :roll: :D
'

Ditto :D

#97536  av sw20

HEHE... Blurt ganske stykt på jobb i dag e foresten......

sjefen kom og sa han ville se meg på kontore så snart e hadde tid..... måtte prate om noe viktig.....

gulp..... :x :shock: ka no tenkte e....
gjorde meg ferdig med baksjermen e jobba på og gjek inn....

kom inn å sett deg sa han... jorde det..
vi har komt en slik situasjon at vi har for mange folk annsatt her fortsatte han....*svelg* :shock:

så vi har sett oss nøtt å kutte ned litt.....
som du sikkert sjønna så har vi bestemt oss for å måtte si deg opp....

****stilt lenge...... va heilt på gråten... lika me kjempe godt på jobb så e blei lei me.... rant tilogmed ei tåre....

så plutselig begynner han og le og sir... ka du grine for da????
e e no ikkje så dom at e sir deg opp....

Skulle bare si til deg at e ville gi deg 10 kr i lønspålegg......

blei heilt mållaus.... så e kalte han en dritt.....????

han begynte bare å flire os sa e skulle komme me ut på gulve igjen.....

gjett om e fikk hørem det i pausa da...............

men men..... blei no e i bra lønn i dag da!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

masse overtid og 10kr ekstra.... wwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihu

#97539  av GT_rider

@lpher skrev:
DannyBoy skrev:Denna topic'n er vel det nærmeste jeg er blitt til å bli lurt idag :roll: :D
'

Ditto :D
Ditto meg og :) Men..en på jobb fikk en lite dårlig aprilspøk. Noen hadde lagt ut bilen hans for salg på nettet. Fikk jo mange henvendelser siden de hadde satt prisen latterlig lav. Tror du han skjønte mye når folk ringte og ville kjøpe bilen hans :lol:

#97542  av FireWalk

hehe.. sitter og jobber hjemefra jeg.. skriver et program for styring av ventiler osv :) også er jeg sykemeldt samtidig.. så jeg får FULL betaling i form av sykepenger samtidig som jeg får vanlig lønn fra jobben for at jeg jober hjemefra... :p samler bare opp timene og skriver dem på når jeg er ferdig sykemeldt... hehe... i praksis: dobbel lønn... hva har jeg tjent i dag da.. tja.... nærmere 3000 kr? :P hva har jeg gjort i dag? INGEN TING! :P