TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra-orgie!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #94934  av kaimagne

Var på visning i går kveld. Det ble mørkt før jeg og Neemi kom oss avgårde, men bilder fikk vi da tatt... :)
Totalt 6 stk Supra mkiv var det der, og la meg si det slik: Det blir ikke mindre aktuelt å selge T-Sport etter dette... :mrgreen:

Legger ut bilde av tre av de fire med turbo-motor. Den fjerde er en frontskada bil som er retta, men panser og skjermer må skiftes, rød, meget pen og lav kmstand.
Vedlegg
IMG_1467.JPG
IMG_1467.JPG (68.64 kiB) Vist 2776 ganger
Den definitivt grommeste bilen utseendemessig! Litt ekstra i motoren, strutbars, pop-off, turbo-gauge osv. Og knallrå felger og styling! Automat. Front og vinge er tatt av på bildet ifm frakt.
Den definitivt grommeste bilen utseendemessig! Litt ekstra i motoren, strutbars, pop-off, turbo-gauge osv. Og knallrå felger og styling! Automat. Front og vinge er tatt av på bildet ifm frakt.
IMG_1464.JPG (71.4 kiB) Vist 2776 ganger
Samme bilen som nr 1458, men forfra.
Samme bilen som nr 1458, men forfra.
IMG_1462.JPG (62.11 kiB) Vist 2775 ganger
Helt original. Ingenting gjort med den. Fin! Automat.
Helt original. Ingenting gjort med den. Fin! Automat.
IMG_1458.JPG (56.07 kiB) Vist 2771 ganger
Rå bil med MASSE ekstra både innvendig og utvendig, inkl motor-trim. Manuell kasse.
Rå bil med MASSE ekstra både innvendig og utvendig, inkl motor-trim. Manuell kasse.
IMG_1457.JPG (61.17 kiB) Vist 2779 ganger

#94935  av kaimagne

Mere...
Er ikke denne bilen fet, så vet ikke jeg... Mulig den vingen er akkurat i overkant av hva som er stilig, men rått er det i hvertfall!! :D
Vedlegg
261%20Svart%20Supra%20bak.jpg
261%20Svart%20Supra%20bak.jpg (5.49 kiB) Vist 3735 ganger
260%20Svart%20Supra%20front.jpg
260%20Svart%20Supra%20front.jpg (30.25 kiB) Vist 3735 ganger

#94946  av TurboKnut

Den røde med frontskade er en N/A.

#94951  av Goose

kaimagne skrev:Mere...
Er ikke denne bilen fet, så vet ikke jeg... Mulig den vingen er akkurat i overkant av hva som er stilig, men rått er det i hvertfall!! :D
Tøff bil, men untaket av den HALLELUJA vingen :roll:

#94957  av 2000celica

Goose skrev:
kaimagne skrev:Mere...
Tøff bil, men untaket av den HALLELUJA vingen :roll:
Handlevogn :lol:

Du har ikke vurdert import fra USA ?
Da får du rattet på riktig side også!
+ at $ er på et lavmål i disse tider.

#94979  av kaimagne

Har egentlig ikke vurdert import fra USA nei... Det er noe med tryggheten som forsvinner når man importerer usett fra USA.
Denne bilen står jo i Østfold, og jeg har sitti i den, og således selvsagt blitt halvveis forelsket. Er jo rimelig sikker på at jeg er totalt forelsket når jeg får prøvekjørt den... :)

Må bruke deler av påska til å legge ut T-Sporten for salg på diverse bilforhandlere på nett...

Dette er jo ikke rasjonelt i det hele tatt... :mrgreen:

#94992  av CelicaDeath

impulsiv jeg ? naaai:)

Det er jo de fleste sin drøm og ende opp med en supra :D

#95050  av @lpher

Ikke dumt :) Kjøpe, kjøpe :D

#95083  av kaimagne

Ja, det blir nok Supra i løpet av våren, tenker jeg. Men først: selge selge, så kjøpe kjøpe... ;)

Hehe... Kai Magne, Supra-eier. Tror jeg skal ha det som tittel i telefonkatalogen hvis det blir en realitet med kjøp... :)

#95085  av @lpher

kaimagne skrev: Ja, det blir nok Supra i løpet av våren, tenker jeg. Men først: selge selge, så kjøpe kjøpe... ;)
ROTFLMAO :D
kaimagne skrev: Hehe... Kai Magne, Supra-eier. Tror jeg skal ha det som tittel i telefonkatalogen hvis det blir en realitet med kjøp... :)
Hvis?!! Ikke no hvis! NÃ…R...heter det :D

#95094  av kaimagne

@lpher skrev:
kaimagne skrev: Hehe... Kai Magne, Supra-eier. Tror jeg skal ha det som tittel i telefonkatalogen hvis det blir en realitet med kjøp... :)
Hvis?!! Ikke no hvis! NÃ…R...heter det :D
ok, ok, NÅR det blir en realitet med kjøp. :D

#95172  av jumbo

Hvorfor synes forresten så mange at høyreratt er så big deal? Med unntak av myntpåkast på bomstasjoner etc er det jo ikke noe stort praktisk problem...

#95178  av TurboKnut

jumbo skrev:Hvorfor synes forresten så mange at høyreratt er så big deal? Med unntak av myntpåkast på bomstasjoner etc er det jo ikke noe stort praktisk problem...
HELT ENIG !!!
Det er for det meste de som aldri har kjørt høyreratt som er mest negativ til det.

#95180  av GT_rider

Ja alt blir en vane.. SÃ¥nn er det med den saken..

#95194  av 2000celica

jumbo skrev:Hvorfor synes forresten så mange at høyreratt er så big deal? Med unntak av myntpåkast på bomstasjoner etc er det jo ikke noe stort praktisk problem...
Noen av oss driver med forbikjøring :lol: :mrgreen: