TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Parkér ivei!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #91696  av conniew

Nå vet jeg ikke om denne linken har vært her før, men det får så være. Hehe. :) Uansett, er nå bare om å gjøre å parkere bilen uten å være borti noen av de andre bilene, om du er det, så må du starte heeeeelt på nytt. :P

http://www.mousebreaker.com/games/parking/play.php

#91701  av sw20

esss klarte det på første forsøk.....

prøv dete dei som ikkje klarer det...

kjøreskole...
viktig med lyd.. drit gøy når man gjer feil da får man sjenn av lærern...

http://www.venisproductions.com/games/d ... rs_ed.html

#91758  av FireWalk

er dette det nyeste innen kjøreopplæring for jenter? :lol:

#91770  av conniew

Tenkte vel heller at det var mere egnet for gutta jeg da... :P

#91819  av FireWalk

conniew skrev:Tenkte vel heller at det var mere egnet for gutta jeg da... :P
håhå! skal vi rygge om kapp? :P på sånn hinderløype? hehe..

#91924  av conniew

Greit det! Håper bare ikke du er en dårlig taper :wink:

#91946  av FireWalk

tss.... så lenge du lover å ikke være en dårlig taper skal jeg være en grei vinner... ;)

Forresten: noen som et om turboen lader bra i revers? :P

#91984  av conniew

Hadde ikke tapt anyways jeg, såh, du kommer ikke til å finne ut om jeg er en dårlig eller god taper, ikke denne gangen. *grr*
Hehe. Meneh.. skal innrømme da.. jeg kan være en dårlig taper noen ganger, men bare om motstanderen er en dårlig vinner.

#91999  av FireWalk

hehe... husker jeg spilte mye Risk med broren min før.. han er den dårligste vinneren som finnes i hele verden! hver gang han vant da (fordi han jukset såklart) så hoppet han opp og ned og nermest fant på en sang om hvor dårlig jeg var i risk...

når jeg ristet han litt etterpå så ramlet jo kanonene og hestene ut av ermet hans..... makan til fjuskepetter!

Men Rygging er jeg faktisk ganske god på! :) naboen er like forskrekket her gang jeg "snur" fordi jeg må rygge ganske langt for å få bilen ut (gidder ike begynne å snu på den trange plassen.. så jeg rygger ca 100 meter i full fart, så er det bare å provosere frem en 180 graders snurr.. og vips, I'm good to go.. :) hehe..

#92038  av conniew

Vips? Hehe.. jaja, sikkert god på å rygge du, skal ikke si noe (mer) på det.. hehe.
Og nå har ikke jeg spilt risk noen gang, meneeeeeh.. mestrer sikkert spillet der jeg (selv om jeg ikke er så glad i den typen spill..desverre), såh, hadde sikkert slått deg uten å jukse, jeg ;) :P eller...

#92052  av FireWalk

hehe.. vet du hva risk går ut på da? det er det beste brett spillet som finnes! :) det finnes på data og.. men jeg syntes brettspillet er det gøyeste :)

strategi spill er tingen... jeg var forresten Norgesmester i Red Allert på westwood online for noen år siden da det spillet var nytt :) hehe..

#92061  av sw20

lokter det risk kveld her eirik... e e suveren i ket spillet.. trenker ikkje flaks en gang.... :wink:

#92068  av FireWalk

blir du med på en omgang en dag da? Jeg tror uflaksen min har smitet over på deg ettersom du har fått problemer med bremsene og greier nå, så jeg føler meg ganske sikker på at jeg vil vinne! 8)

#92073  av sw20

ha... hadde flaks som fant noe som var ødelakt på bilen min e... :P

#92079  av FireWalk

sw20 skrev:ha... hadde flaks som fant noe som var ødelakt på bilen min e... :P
pft... bare vent! nå kommer snart alt på en gang! :P Plutselig ramler ene døra av... og rett etterpå så mister du et hjul... bare vent å se! :lol: