TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 93` MR2 "Limited Edition"?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#91088  av kennethx

mr.two skrev:...og hvem produsent lager en limited edition og øker hk antallet med 9 hester ?....
Hørt om Limited Edition Carlos Sainz? Den har hele 4 hk mer en standard versjonen :D

#91103  av mr.two

kennethx skrev:
mr.two skrev:...og hvem produsent lager en limited edition og øker hk antallet med 9 hester ?....
Hørt om Limited Edition Carlos Sainz? Den har hele 4 hk mer en standard versjonen :D
Har hørt om den ja, men det jeg tenkte på var at de 9hk var den eneste forskjellen fra vanlig Gti til denne eksklusive " limited editionen ". CS er har da flere forskjeller en bare differansen i hk...

#91109  av Goose

Kanskje vi skal døpe om bilene?
2000 Celica GT Goose Edition? :roll:

Uansett så var den gule mr2 fin 8)

#91125  av Lady_in_MR2

Jeg tror jeg vet hvilken bil det der er ...Den står parkert med naboen til bror min i malmefjorden...Den er gul og det er ei jente som har den.Det står Møre og romsdal på annonsen, det kan ikke være så mange andre sikkert...Jeg har ikke lagt merke til at det er noe spesielt med den iallefall! Jeg vet ikke hva hun mener med limited edition, men det går det vel an å finne ut av...

#91129  av FireWalk

Lady_In_MR2: dette høres ut som et oppdrag for deg! :-)

#91896  av lexusmann

FireWalk skrev:hehehe.. jeg så en annonse en gang der det stod: Bilen er ikke vinterkjørt!

også på bildet av bilen så stod den der med piggdekk og det var snø over alt... tydelig at den var i bruk om vinteren da bildet ble tatt.... ikke alle som er like lure her i verden.. ;)
Nei, det er sant, men den jo og ha blitt rulla ut av garasjen, tatt bilde for så å kjørt inn igjen...bare en tanke, men....

#91907  av GT4 CS

Tor skrev:
sindrejl skrev:har sett flere sånne "ikke vinterkjørt" der dem er avbildet i snø med piggdekk osv jeg også :P Kjempesmart salgsannonse ;)
Eller noen som skal selge bilen sin så skriver de"Aldrig rånekjørt og bra behandla" Så legger de ved et bilde der de står og svir gummi i et lyskryss. Hvor håpløse er ikke folk?

Denne "Limited Edition" er sikkert bare oppskryt fra eieren, han er sikkert typen som tror at så lenge bilen har Dump ventil så er den kjempe bra og kjører fra alle. 90% av alle ungdommene syntes det er kult med dump ventil og snakker ikke om noe anna, men vet de hva den er der for?
Mohahaha, dump lyden er jo som damer, man blir lett avhengig :D Og takk for at du kaller meg ungdom Tor, det skal jeg aldri glemme :wink:

#91942  av FireWalk

lexusmann skrev:
FireWalk skrev:hehehe.. jeg så en annonse en gang der det stod: Bilen er ikke vinterkjørt!

også på bildet av bilen så stod den der med piggdekk og det var snø over alt... tydelig at den var i bruk om vinteren da bildet ble tatt.... ikke alle som er like lure her i verden.. ;)
Nei, det er sant, men den jo og ha blitt rulla ut av garasjen, tatt bilde for så å kjørt inn igjen...bare en tanke, men....
Joda.. men hvorfor invistere i piggdekk til bilen bare for å rulle den ut å ta bilde av den da? det virker svært usannsynelig.. hehe..