TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjul stjÃ¥let!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #88829  av beernuts

Alle 4 hjula på 'dele'-supraen ble stjålet natt til lørdag, hadde vært kjempetakknemlig hvis noen så noe i vestfoldområdet og kunne hjelpe til å få oppklart dette! Ikke fordi hjulene var spes. verdifulle eller fine, men fordi det er jævlig irriterende at noen bare forsyner seg med andres saker!

Mer info her:
http://tscn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=614

Takker!!!!

Bjørn :)
'83 Celica Supra
'84 Celica Supra
'67 Crown Special 2000

#88918  av Remi

kan ikke skjønne hvorfor folk ville stjele de felgene der. dem va jo utslit litte pene. dem trenger hertfall en renovering

#89578  av beernuts

Det var liksom min tanke også.. Dessuten vil jeg tro det er mer eller mindre umulig å finne noen annen senterkopp til dem..

Nå skal det sies at det har vært noen polakker i området, som tydeligvis rasker med seg det de kommer over, (har base litt utenfor Tønsberg) men politiet gir beng i dem.. De kjører i hvertfall rundt i en (faktisk to, med samme skilt..) WMB 3-serie, og en hvit Transporter kassebil. Hjula passer i hvertfall på bimmer'n..
Får vel ta en tur med noen kompiser, så får vi se hva de har liggende.. :twisted:

#89590  av Dice

Hvis du skal ha nye felger, kan du søke lykken her:

http://www.bildelsbasen.se/

btw; kjipt at noen synker så lavt at de stjeler felger på bilen. Føler med deg

#89600  av sindrejl

beernuts skrev:Det var liksom min tanke også.. Dessuten vil jeg tro det er mer eller mindre umulig å finne noen annen senterkopp til dem..

Nå skal det sies at det har vært noen polakker i området, som tydeligvis rasker med seg det de kommer over, (har base litt utenfor Tønsberg) men politiet gir beng i dem.. De kjører i hvertfall rundt i en (faktisk to, med samme skilt..) WMB 3-serie, og en hvit Transporter kassebil. Hjula passer i hvertfall på bimmer'n..
Får vel ta en tur med noen kompiser, så får vi se hva de har liggende.. :twisted:
purken gir faen i alt så lenge det ikke innebærer å bryte veitrafikkloven.

#89668  av GT4 CS

beernuts skrev:Det var liksom min tanke også.. Dessuten vil jeg tro det er mer eller mindre umulig å finne noen annen senterkopp til dem..

Banke polakk festival, klipp fingra av dem om de har tatt felga dine. Og fra politiet får du garantert ingen hjelp, bedere og ordne opp selv :twisted:

#103527  av beernuts

Update!!
Fikk *endelig* brev fra politiet på tirsdag, og forventet egentlig at 'saken var henlagt'. Men til min store forbauselse var det en bekreftelse på at saken var anmeldt, og nederst på siden stod det med hånskrift i rødt: 'NB! Saken er oppklart, hjulene er kommet til rette, kontakt lensmannskontoret!'
Wo-hoo!!!! Jeg dro for å hente hjulene på fredag, og selv om de ikke hadde funnet mutrene, så hadde de i hvertfall hjulene! Senterkoppene manglet også, så drittsekkene hadde sikkert tenkt å bruke dem på en annen bil.. Jeg fikk ikke vite navnet på de som hadde tatt dem, men det får jeg uansett vite når straffesaken kommer opp! :twisted: De skal i HVERTFALL erstatte senterkoppene og boltene, og hvor mye mer bør jeg kreve i erstning?10.000 for 'krenkelse av privatlivets fred' og 'spredning av terror og generell usikkerhet'? :D
Poster navn&adresse så snart jeg har det, i hvertfall.. (Personvern my ass!!)
Polakkene er herved frikjent for min del. :wink:
 #103584  av n0rberg

det var jo hyggelig for deg at politiet for en gangs skyld var på de uskyldiges side for å si det sånn. det er ikke ofte at politiet gidder å gjøre noe med slike saker. så jeg må si at du har vært heldig der...

det er jævlig kjipt at folk tror at de kan ta hva de vil hvis de føler for det. hadde ikke vært så dumt å fjerne noen av fingrene på polakkj***ene :twisted: