TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til alle Trøndere -Karate Trening-

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#84244  av memo

hadde jeg bodd der hadde jeg joina...

karate er jo ikke bare slåing og sparking.. kropps-kontroll... kropps-beherskelse.. ganske interessant :)

#86879  av Fredrik

Skal begynne på Kyokushinkai igjen om ett års tid (må bli ferdig med det lille prosjektet mitt først!).. Gikk der i ganske nøyaktig ett år og er suveren trening for kroppen!

Treneren har 3.dan svart belte og er høyt oppe i den ene (av to) organisasjonene i verden.. Er brandchief (eller hva det heter igjen) i Norge..
Han blei oppringt av ei som hadde svart belte i en annen art innen karate som lurte på om hu kunne bli med i klubben hans fordi hu hadde fått juling a ei annen som hadde vært på totalt tre treninger hos han :lol:

Blir moro å væra på turneringer og gå kamper :) først touch/poeng deretter full kontakt.. Brukes kun tann-beskyttelse, susp også trur jeg dem bruker hjelm nå.. Eneste som ikke er lov i en full kontakt kamp her i Norge er slag i ansiktet..

#86881  av Tor

chris skrev:jeg orker ikke betale for å ha en eller annen kineser som skriker meg opp i trynet fordi jeg ikke gjør ting rett :P

neeh, slossing er ikke noe for meg :)
Hahahha, dagens :)

#88555  av conniew

Jeg får vel si litt om den karatetreninga som det ble reklamert for her, og si at.. det anbefales virkelig å trene det. Det er shotokan karate (trondheim of course) ingen kinesere er trenere der,(har iallefall ikke sett noen) så ikke bekymre dere for kjefting fra dem. Man juler ikke hverandre opp, får man en kakk på nesa eller noe, så kan man bare tenke på at hevnen er søt ;) (gjør iallefall alltid jeg:P )
Men uansett, så er det for sent å bli med for dette halvåret, fristen gikk ut i januar, så nå ble det ikke før i august eller noe. Det er billig og.. gøy.. god trening osv osv. Såh.. jah :)