Neemi skrev:Og grunnen til at vi ikke har romforståelse er fordi menn har lært oss at dette ----- er 20 cm
For å forsvare de få jentene som faktisk kan rygge, spesielt med henger (intern), og lukeparkere, så har jeg funnet ut at det må være fordi jenter generelt har bedre kordinasjon enn gutter. Veier opp for dårlig romforståelse i noen små tilfeller 
Det der var faktisk nærmere en halv meter på min skjerm 300" skjerm da... Så det bekrefter vel bare at alt er relativt
At jenter er flinke til å lukeparkere tror jeg ikke noe på, når run 80% av ulykkene deres er relatert til rygging. Og da er det jo pga dårlig kordinering pga manglende romforståelse om jeg ikke tar helt feil..
Men fortvil ikke! vi er glad i dere uansett. Vi er jo ikke helt uten feil vi heller. Selv om det er vanskelig å komme på noe nå i farten.

hehe..
nei nå skal jeg ikke begynne igjen hehe
Jeg tror jenter kanskje er litt mer forsiktig, og litt mer tolmodig i trafikken. Vi gutter tenker kanskje at AH! den luken der rekker jeg! HIVER oss ut og oppdager etterpå at det ikke var noen luke likevel....

Uvillig til å inrømme våre feil vil vi kanskje i ettertid hevde at bilen ble knust fordi motoren var for liten.. ikke pga feilbedømming.
Ulykker relatert til forbikjøringer osv er vel mer utbredt blandt gutter. Litt overmot ute å går kanskje?
uansett, nå viser jo undersøkelser at jentene er på full fart til å ta igjen gutta når det gjelder råkjøring og "dårlige manerer" i trafikken.
F.eks en Lærer av meg for noen år siden var ute og kjørte, han kjørte tydeligvis litt for sakte selv om han lå akkurat på fartsgrensen, opp på siden kom en jente på 19-20.. ho ropte og skrek og viste finger... før ho kjørte videre.... han ble jo helt satt ut... hehe.. Dette er jo et godt eksempel, for 10-15 år siden var det utenkelig at en jente kunne oppføre seg slik. Men tidene har forandret seg, gutter og jenter blir mer og mer like, også i trafikken.
Vi må ta vare på de få jentene vi har her på forumet! jeg syntes det er kult med jenter som setter pris på sportsbiler og har samme interesse som meg. Det er en slik jente jeg til syvende og sist må prøve å finne meg.. skal jeg være kompatibel med noen

Så Nemi og dere andre: det er bare å værve nye jenter til forumet!
Men tilbake til temaet: Jeg tror ikke vi skal påstå at de er noe dårligere sjåfører enn oss sånn egentlig. Å kjøre rett frem tror jeg alle er like flink til. Men dette med romfroståelse og rygging kan nok stemme. Jenter har ofte store problemer med å rygge! og bulker ofte borti andre parkerte biler under denne manøveren. Men jeg er sikker på at det er ting vi er mindre flinke på også.
Visste dere foresten at jetner er flinkere til å se om noen lyver f.eks? for å nevne en ting.

hehe..