TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#83057  av RedCelica

Nei, det er jo ikke det som teller, men er fint å se på! :)

Hvis du vil selge dine Beta, VHS (bare utvalgte titler) eller LD er det bare til å ta kontakt. Som du sikkert har sett i samlingen min, er det skrekk som fascinerer meg mest. Men liker også veldig godt Sci/fi, helst fra italia. Sjekk ut regissøren Dario Argento hvis du liker mord mysterier. Han er perfeksjonist på det. :wink:

#83937  av @lpher

RedCelica skrev:Nei, det er jo ikke det som teller, men er fint å se på! :)

Hvis du vil selge dine Beta, VHS (bare utvalgte titler) eller LD er det bare til å ta kontakt. Som du sikkert har sett i samlingen min, er det skrekk som fascinerer meg mest. Men liker også veldig godt Sci/fi, helst fra italia. Sjekk ut regissøren Dario Argento hvis du liker mord mysterier. Han er perfeksjonist på det. :wink:
:D Joda, har nok hadde min Skrekk-epoke jeg også...men da var det VHS som var det store gitt :D Dario Argento og Lucio Fulci var gutta som kunne laget horror på den tiden ja :) En ting som fasinerte meg da...var faktisk filmmusikken på disse filmene...go figure :D

@lpher

#83954  av RedCelica

@lpher skrev:
RedCelica skrev:Nei, det er jo ikke det som teller, men er fint å se på! :)

:D Joda, har nok hadde min Skrekk-epoke jeg også...men da var det VHS som var det store gitt :D Dario Argento og Lucio Fulci var gutta som kunne laget horror på den tiden ja :) En ting som fasinerte meg da...var faktisk filmmusikken på disse filmene...go figure :D

@lpher
Jepp! Har omkring 14 Fulci filmer, de er skambra! Musikken er ikke så vanskelig å oppdrive, spessielt ikke de til Argento. Det er jo for det meste Goblin som har laget musikken til hans filmer. Samme med Fulci, men det er jo også mye Fabio Frizzi. Musikken på italienske skrekkfilmer fra 70-80 tallet genialt! Har du noen Fulci filmer liggende på VHS enda?

#83975  av @lpher

RedCelica skrev: Har du noen Fulci filmer liggende på VHS enda?
Nope, dessverre... Må vel prøve å source de beste på dvd etterhvert her nå :)

@lpher

#84294  av RedCelica

@lpher skrev:
RedCelica skrev: Har du noen Fulci filmer liggende på VHS enda?
Nope, dessverre... Må vel prøve å source de beste på dvd etterhvert her nå :)

@lpher
Det finnes vel rundt om ca 30 Fulci filmer på dvd. Noen ekstremt vanskelig å få tak i. Er det noen titler du er intressert i?

#84701  av RedCelica

Eller...?

#85031  av @lpher

RedCelica skrev: Det finnes vel rundt om ca 30 Fulci filmer på dvd. Noen ekstremt vanskelig å få tak i. Er det noen titler du er intressert i?
Ikke noe spesielt at this moment nei.. :)

@lpher

#85836  av RedCelica

Okei. Bare si ifra, kan nok skaffe det meste jeg.

#106694  av RedCelica

@lpher, må spørre deg om noe.

Du har ikke noe italiensk film på VHS?

#106778  av Dviper

Er veldig fim intresert.. Sist jeg telte opp ligger jeg på en 150 filmer.. Tarantino er vel fav regissør.. fav skuespiller er Ed Norton og filme er vel Boondocks saint og Pulp Fiction...