Har også lest at de første modellene av TT var vanvittig ustabile i litt fart.
Derfor de fikk no stabilitetsprogram av no slag i revisjonen som kom i 2000 (? ekke helt sikker på når den kom)
Dessuten synes jeg MK7 har et mye mer agressivt utseende, men jeg er kanskje biased siden jeg har mk7 selv:)
Mk7 er dårlig støydempet originalt, men veit ikke hvordan TT er i forhold.
TT veier 1500 kg, Celica veier 1100kg. Celica har omtrent dobbelt så stor bagasjeplass enn TT.
Ikke det at dinside har så forbanna peiling på bil, så kan du jo lese her:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=11950
Og samtidig høre hva de sier om Celica:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=6627
Dessuten, litt snodig at den selges uten garanti på et slikt sted?
Og at den selges for 199k hos et firma, mens 2 biler ligger for henholdsvis 200k og 209k privat/forhandler, med en kilometerstand på 180k/150k.
Vær kritisk, det er alt jeg kan si!
Jeg hadde gått for en Celica, =)