TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6187  av chris

ct20b skrev:min innvendig
Sånn kunne jeg tenkt meg min innvendig også...
Det jeg sitter og funderer på for tiden er hvor mye jeg skal investere i bilen, og hvor aktuelt det er å bytte i løpet av nærmeste halvåret/året. Sugen på turbo Bilde

#6191  av henningl

Håper ingen av dere en dag vil oppleve å angre på at dere flekket ut airbag-rattet ;) Jeg skjønner folk som bytter ratt, men har du airbag synes jeg at man bør beholde den..

#6192  av CelicaTurbo

er egentlig min mening også, når man først har airbag er det greit å beholde det.. selv om jeg ikke har airbag i Celicaen (men hadde i MR2'en).

#6199  av Erlend

Enig med Kristian, airbagratt burde ikke byttes ut.
Ellers så synes jeg senteret i TRD-rattet har noe veldig stygt over seg, hvis jeg skulle hatt noe lignende ville jeg hatt en flat midte kanskje, med TRD-emblet frest inn :) Men ellers ser rattet veldig bra ut.

#6200  av Goose

har dere sett ratt til celica ZT23 eller MR2 MK3?

Dem er veldig fine og så har dem airbag! :wink:

#6207  av chris

Jeg har det "reviderte" mr2-rattet, men uten airbag. Men er enig jeg også, har man først airbag, er det greit å beholde den.

#6237  av Erlend

Enig med Goose, rattet på Mk3 er veldig pent!! Men ikke tingen for en Mk2 likevel, det har liksom en god del Roadster over seg...

#6239  av jumbo

Jeg har det "pene" mkII rattet, selvsagt uten airbag, det finnes ikke pene, originale ratt med... MEN: Er det ikke mulig å få nogenlunde pene racingratt med airbag? Det er vel til en viss grad poeng med airbag selv om man har 4-punkts seler...

#6242  av Goose

Bare for å legge til at Nyeste celica ZZT23 og MR3 MK3 har samme ratt :)

#7306  av Morten

Her er mitt orginalratt 95'mod med airbag
Vedlegg
DSC02052.JPG
DSC02052.JPG (30.28 kiB) Vist 1897 ganger

#7327  av Erlend

Morten, kan jeg spørre hvor mye du ga for '95 din? Inkludert evt. import osv.?
Tenker meg en nyere modell selv, 93/94 muligens. Var det lett å finne en som var i grei stand eller måtte du lete en del?

#7329  av Morten

Jeg ga 189' i desember 01 hos TG-bil. Den hadde gått 63400km når jeg satt meg inn i den.
Hvis du har litt tålmodighet og følger med på mobile tror jeg du skal klare å finne en 94+ (se etter 129kw = 175hk så er du sikker på at det ikke er en overligger!) fra ca.160 000 og oppover. Avgiftene stiger no inni hel..te når bilen blir nyere. :evil:
Lykke til med jakten. :P
NB! TG er overpriset sammenlignet med hva du kan hente for selv. En fordel er jo at du slipper å være så god i tysk da... :wink:

#7388  av MR2turbo

Den så jo veldig bra ut den bilen der da :D

#7409  av jumbo

Nice :)