TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Villedende markedsføring...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#71430  av sindrejl

SÅNN selger man bil :D hihi genial markedsføring heter det ;)

#71538  av kaimagne

Litt mere villedende markedsføring...
Vedlegg
(1.33 MiB) Lastet ned 53 ganger

#71955  av Tor

Blir liksom litt dårlig fokus her.

#71964  av Anders gullstein

16 500€ für der VW Bora, und 17 000€ für der VW Bora mitt der schöne frau Helga. Rüfen Sie bitte an für ein testfahre aus dem auto uder Helga :wink:
Sist redigert av Anders gullstein den 19 nov 2004 16:47, redigert 1 gang totalt.

#71972  av sindrejl

hahaha ble vanskelig å se hva som var gaveideene der ja :D prøvekjøre helga? jatakk :D OOOH HELGA!! Mach mein swansh eller.no

#72072  av Anders gullstein

Tørr ikke helt garantere for at dette er helt korrekt tysk siden tysken min er svært rusten. "Rüfen Sie bitte an für ein testfahre" betyr enkelt og greit "ring for en prøvetur" (tror det heter testfahre). "uder" betyr "eller". :roll:

#72310  av Tor

Anders gullstein skrev:Tørr ikke helt garantere for at dette er helt korrekt tysk siden tysken min er svært rusten. "Rüfen Sie bitte an für ein testfahre" betyr enkelt og greit "ring for en prøvetur" (tror det heter testfahre). "uder" betyr "eller". :roll:

Syntes den var veldig leselig jeg da :O) Skjønner ikke 1 eneste ord.