TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen ganger er jeg stolt av meg selv.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#70166  av bose

Dette blir litt feil vei kanskje, men fant ikke en annet sted å få det ut (litt unødvendig å lage ny tråd syns jeg)

Det beste jeg har er folk som bryr seg om meg. som er der for meg uansett hva som skjer.hva skulle man gjort uten?

Skoleganger min har gått rett til #"¤¤%. Var mye plaga av mobbing på skolen. Å ta det opp den rette veien fungerte ikke,det gjorde faktisk bare saken værre. Så resultatet var jeg slutta på skolen etter gk.

så var det bilen da, en søt liten mr2 som står i hagen og venter på at jeg skal få skrapt sammen penger til lappen. Den har absolutt gjort livet verdt å leve. De helgene det har vært prøveskilter på er noe av de fineste stundene jeg noen gang har opplevd..

Så nå sitter jeg her, uten skolegang , uten fast jobb ,uten lappen uten kvinnfolk og med søknadskjema til folkehøyskole

Men men, det er altid lys i enden av tunnelen, bare enkelt tunneler er lenger enn andre.. bare å håpe på at jeg kommer inn på skolen og at ting og tang flakser seg etter det.

#70182  av Mr2Nyter'n;p

@lpher skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:... Men jeg har dame og katte og en bil som elsker meg for den jeg er ... Blædi :wink:
Ditto :D

@lpher
:wink:

#70193  av Ã¸xseth

celicat23: Du skal være stolt av det du har klart og få til på så lite grunnlag, det er ikke mangen som klarer seg så bra med tanke på at du ikke har utdanning og har vært i fengsel..

bose: jeg kjenner til hvordan det er.
selv om jeg er utdannet/fagbrev som sveiser så har jeg ikke klart og skaffet meg jobb, hadde bare en deltids jobb som kundebehandler hos bilxtra men det var ikke nokk med tanke på at jeg hadde leilighet og bil jeg kunne heller ikke flytte hjem pga det er ikke plass forde det er så mangen i familien og lite hus. Jeg slet ganske mye for og finne meg en jobb først å fremst som sveiser var over alt men fikk det samme svaret men søkte på alt "vi beklager men vi har funnet en arbeidstaker" eller "du har ikke den utdannelsen som vi krever". En dag satt jeg meg ner å grublet, jeg vervet meg til milletære for å prøve og få lastebil lappen slik at jeg har større sjanse for og få jobb samtidigt fikk jeg ha leiligheten min. det og verve meg til milletære har hjulpet meg mye, jeg tar lappen på lastebil(snart ferdig), de dekker leia på leiligheten +strømmen, så det ser noe lysere ut nå....
jeg sier deg bose selv om det ikke ser så lyst ut nå, så vil alt ordne seg tilslutt. Må bare stå på så ordner alt seg

#70199  av Mr2Nyter'n;p

bose skrev:Dette blir litt feil vei kanskje, men fant ikke en annet sted å få det ut (litt unødvendig å lage ny tråd syns jeg)

Det beste jeg har er folk som bryr seg om meg. som er der for meg uansett hva som skjer.hva skulle man gjort uten?

Skoleganger min har gått rett til #"¤¤%. Var mye plaga av mobbing på skolen. Å ta det opp den rette veien fungerte ikke,det gjorde faktisk bare saken værre. Så resultatet var jeg slutta på skolen etter gk.

så var det bilen da, en søt liten mr2 som står i hagen og venter på at jeg skal få skrapt sammen penger til lappen. Den har absolutt gjort livet verdt å leve. De helgene det har vært prøveskilter på er noe av de fineste stundene jeg noen gang har opplevd..

Så nå sitter jeg her, uten skolegang , uten fast jobb ,uten lappen uten kvinnfolk og med søknadskjema til folkehøyskole

Men men, det er altid lys i enden av tunnelen, bare enkelt tunneler er lenger enn andre.. bare å håpe på at jeg kommer inn på skolen og at ting og tang flakser seg etter det.
Vet hva du snakker om for å si det sånn... Det jeg tenker er at det alltid går oppover i motbakke... Pleier hjelpe litt.. Uten problemer, vil man heller ikke lære seg å sette pris på de enkle gleder i livet.. Sitter her på Tynset i en liten hybel med planer om store ting, men for tia kan jeg ikke gjøre stort annet enn å prøve ordne opp i meg selv ettersom jeg har angst.. Hadde det ikke vært for at mr2'en har stått parkert utafor huset her, ville jeg heller ikke dratt ut når ting har vært ekstra vanskelige. Såå... Ting løser seg etterhvert... Det er jeg sikker på.. Heldigvis fungerer livet sånn at man ikke vet hva som kommer rundt neste sving.. -Svingenes venn, foreløpig- :wink:

#70205  av Tor

Husk at der er i motbakke det går oppover her i live :)

#70208  av Ã¸xseth

tja.... men det er ikke altid like lett hver gang

#70227  av memo

har ikke helt sansen for det å skryte av hvor mye penger/stæsh man har :)
uansett om man er stolt over det eller ikke

#70257  av erling

Sier du bare fordi du har så lite ting. :mrgreen: Blæ-blæ! :P

#70259  av memo

if you say so :)

#70260  av celicat23

memo skrev:har ikke helt sansen for det å skryte av hvor mye penger/stæsh man har :)
uansett om man er stolt over det eller ikke
Hvis det eneste du fikk ut av posten var at det var en skryte post om hvor mye ting jeg har, da skjønte du desverre ikke hva jeg mente med den posten i det hele tatt.

Men, er lov å ta feil :-)

#70529  av bose

tolka heller ikke dette som en skrytepost men heller en liten "påminnelse" om de fleste her på forumet har det genrelt bra og at livet er verdt å leve for de fleste.

#70530  av memo

livet er verdt leve fordi man har to DVD spillere? :roll:

#70535  av bose

eller venner som bryr seg? hadde ikke komme langt i livet uten det. det skal love deg

#70759  av celicat23

memo skrev:livet er verdt leve fordi man har to DVD spillere? :roll:
FÃ¥r forklare her da siden noen er litt missunnelig siden andre har mer enn seg selv...

MENINGEN med posten var bare å si at jeg er stolt av meg selv, for å ha kommet så langt, med så lite.

That's it. Nothing more, nothing less.

At alle andre skjønte det, bortsett fra deg, sier vel mest om deg.

#70761  av memo

celicat23 skrev:
memo skrev:livet er verdt leve fordi man har to DVD spillere? :roll:
FÃ¥r forklare her da siden noen er litt missunnelig siden andre har mer enn seg selv...

MENINGEN med posten var bare å si at jeg er stolt av meg selv, for å ha kommet så langt, med så lite.

That's it. Nothing more, nothing less.

At alle andre skjønte det, bortsett fra deg, sier vel mest om deg.
svært så aggressive vi var da.

for å få deg til å forstå dette:

1. det var ikke direkte rettet mot deg, det var rettet mot folk som generelt skryter av ting som de har.. nothing personal.

2. den kommentaren din om "misunnelig" bekrefter bare det jeg sier.. at du tror andre er misunnelige på deg bare fordi du har "stæsh".. uff...

3. jeg har eget firma, jeg har bærbare pc'er, jeg har fotoutstyr til flere titusen, jeg venter på ny bil (mercedes), jeg har hatt to sportsbiler på to år, og jeg er 20, familien min har hatt 5 mercedeser, pappa har egen bedrift og har plenty med penger, vi har to hus, jeg har hybel i tillegg, vi har eget verksted/garasje..

vær så snill, ikke kom og fortell meg at jeg er misunnelig da.. jeg har mer enn nok å ta av...

saken jeg vil fram til ER..at dette er ingenting å være stolt av, syns JEG..
jeg verdsetter personlige egenskaper mer enn hvor mange dvd spillere man har.

helt greit at du er stolt av deg selv, for all del, jeg bare stusser på at alle tingene du har kjøpt er utslaget som får deg til å være stolt..

bare min personlige mening. og den er at det finnes mye viktigere ting enn penger.