TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stagedrive pÃ¥ Gardemoen 09.10.04

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #64701  av Dice

Folk kan bare begynne å hive inn bilder her når de får dem på Pc'n. Det var drit kult å kjøre, selv om jeg ble relativt sjøsyk av den myke bilen min. Her et ett bilde jeg har fått til nå, det er når jeg kommer litt for fort inn i en 180 graders sving med for mye trottle.

Bilde

Link til treff forumet:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5128

#64758  av jan-erik

Herlig bilde Dice !!

Kommer nok mer etterhvert. Arne filmet, så når han får sendt meg tape'n skal jeg redigere litt å putte det ut her.

#64769  av Dalan

jan-erik skrev:Herlig bilde Dice !!

Kommer nok mer etterhvert. Arne filmet, så når han får sendt meg tape'n skal jeg redigere litt å putte det ut her.
Gleder meg til å se siste 180 graders svingen på første etappen din :mrgreen:

Jeg glemte selvfølgelig kamera dene dagen.. Men det var mange andre som tok bilder :)

#64813  av Dice

Flere bilder:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Foreløpig bare bilder av meg, som er tatt av Jens. Dere andre TS-OGN folk som var dere, får også noen bilder av Jens. Han sender dem til meg.

Send meg e-mail adr deres på pm til meg :D

#64894  av eirikoo

Hei 'dice'

Jeg la merke til at hvertfall den høyre demperen din foran må være ødelagt, hjulet hoppet som besatt, selv i lav hastighet.
Just to let you know..

#64904  av Dice

eirikoo skrev:Hei 'dice'

Jeg la merke til at hvertfall den høyre demperen din foran må være ødelagt, hjulet hoppet som besatt, selv i lav hastighet.
Just to let you know..
Interessant. Fikk demperne testet for ett par måneder siden etter mistanke om at de var dårlige. Testen viste 72%, og det skulle bevise at de ihverfall ikke var ødelagte :? . Men jeg har hatt mine mistanker helt siden jeg kjøpte bilen :evil:

Thanks buddy :D

NÃ¥r legger impreza driver forumet ut filmene da??? Gleder meg.

#64906  av eirikoo

Heyhey.

Det vet jeg ikke, drev ikke med filming selv. ;-)

Men når det gjelder forhjulet, det kan være foringer og?
Hvertfall spratt høyre forhjul veldig, det var det jeg la merke til når du kjørte over betongen mot 'piten'.

#65132  av Tor

Masse pene biler her ja. Skulle ønske at det kunne finnes en bane i nærheten av meg også. Nærmeste for meg blir vel ACR i Mo I Rana.

#65148  av vegar85

jeg var syk på lørdag jeg, så jeg orket ikke dra. :( hadde lyst til å dra dit men orket ikke stå ute i kulla.

#65150  av Dice

Det er jo en mulighet å leie den banen selv en gang før snøen kommer. Denne gangen var det ca 22 biler der, og det er litt i det meste laget, kjørt bare 2 x 2 ganger på mange timer. Har lyst å kjøre HELE DAGEN :D

Slik jeg forstod det, så kostet det 2000 i leie for en dag (helg) og 750 for en ukedag.

Hadde vært kult leie det da, slik at vi kan kjøre mest mulig.

Da må vi selv stå for:
- kjegler
- tidtagning
- vakter (se at du ikke fusker med 0- stoppet :wink:

#65915  av jan-erik

Da har jeg fått filmen fra Arne i postkassa mi, t.o.m. på en søndag (takk Arne).

Har ikke fått redigert så mye enda, men kommer etterhvert ganske mye film fra Stage Drive kjøringen med 200SX-OGN klubben. Har fått laget et lite klipp av meg selv (en fordel skal jo jeg som redigere ha også :wink: ), hvor den nevnte 180 graders svingen er med. Blir en pen liten sladd og litt vill spinning, samt litt spinning av piruetter til slutt med MK3-en.

Har også tatt med et lite klipp av Ford Focus RS-en som dro i en liten voll.

http://bilder.ts-ogn.no/contrib/Jan-Eri ... 20Divx.avi

Høyre klipp og lagre som.

#65955  av Dice

jan-erik skrev:Da har jeg fått filmen fra Arne i postkassa mi, t.o.m. på en søndag (takk Arne).

Har ikke fått redigert så mye enda, men kommer etterhvert ganske mye film fra Stage Drive kjøringen med 200SX-OGN klubben. Har fått laget et lite klipp av meg selv (en fordel skal jo jeg som redigere ha også :wink: ), hvor den nevnte 180 graders svingen er med. Blir en pen liten sladd og litt vill spinning, samt litt spinning av piruetter til slutt med MK3-en.

Har også tatt med et lite klipp av Ford Focus RS-en som dro i en liten voll.

Høyre klipp og lagre som.
He he. Helt konge.

Jan-Erik blir herved kallt "the predator driver" skal si du kjører bilen hardt. Det var helt konge å se deg i action der opp. Utrolig hva du får ut av 140hk :D

Nice at du la ut klipp av Fredrik i RS'n. Det ser jo helt absurd ut. Trodde Jeremy sa at det var den perfekte bil på bane :roll: . Den understyrte jo endel :shock:

NÃ¥r kommer resten av klippene?? Hint hint, vil se meg selv :oops:

#65971  av GT4 CS

Stakkars den focusen der. Greit med en ekstra grundig 4 hjulskontroll for og sjekke at alt er som det skal trur jeg. Kan jo fort slå bilen rammeskakk vøtt :shock:

#66052  av @lpher

Wow! :D Not naming names her men...someone...har kjørt mr2 før ser jeg! :D

@lpher