TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Juuuulebrus og ferske piggdekk!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #65061  av Mr2Nyter'n;p

Kan ting bli stort bedre!?! Mr2'en er ikke lenger så oljetørst, ble SPONSA nye piggdekk oooooog på Kiwi her på Tynset har dem fått... fått... Juuuulebruuuuus!!!!! På Glassflaske!!! Takk... Måtte bare dele med noen.. Takktakk :wink:

#65064  av Dalan

Oh my god.. Den kommer bare tidligere og tidligere for hvert år..
Har ikke sett den her enda, men så har jeg ikke vært innom noen butikk heller i dag..

Men så er det jo verdens beste brus å da :D

#65098  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Litt tidlig,men veldig godt! Kjøpte til og med sugerør for anledningen :P E.C Dahls bryggeri.. Vakkert.. Tipper dem har julebrus de fleste steder i løpet av uka.. Så.. Bare gled deg! :wink:

#65113  av doffy

snart begynner de vel med julebrussalget 24. desember :D

#65126  av Dalan

Mr2Nyter'n;p skrev:Hehe.. Litt tidlig,men veldig godt! Kjøpte til og med sugerør for anledningen :P E.C Dahls bryggeri.. Vakkert.. Tipper dem har julebrus de fleste steder i løpet av uka.. Så.. Bare gled deg! :wink:
Det er den brune du mener, med nissen på sleden? Husker ikke hvilket bryggeri det er, men har den bare noen steder på østlandet hvertfall.. Når jeg tenker meg om, kanskje den ikke finnes så langt nord i Hedmark? :o

#65128  av tojo

:D haha den brune med nissen på sleden finnes iallefall så langt nord som AC(R) Artic Circle(Raceway) :D Bryggeriet som lager den julebrusen er vel E.C. Dahls men dem er vel oppkjøpt av Ringnes!

#65129  av Dalan

tojo skrev::D haha den brune med nissen på sleden finnes iallefall så langt nord som AC(R) Artic Circle(Raceway) :D Bryggeriet som lager den julebrusen er vel E.C. Dahls men dem er vel oppkjøpt av Ringnes!
Hmm, det gjorde den ikke før, da mener jeg man ikke fikk den på Gjøvik engang.. :shock: Ellers så er det jeg som roter som vanlig.. :lol:
Verden går fremover skjønner jeg.. :P

#65131  av tojo

:D Muhaha jeg kan sende deg en flaske fra "up north"med hilsen fra Julenissen :D Men må nok vente til reinsdyrsledene ankommer butikkene med årets "brune"julebrus beholdning. :D

#65139  av bose

chris du har lova meg en flaske julebrus fra trondheim du ;)

#65162  av GT4 CS

Fanken, nå fikk jeg sinnsykt lyst på julebrus oxo :D

#65163  av kennethx

tar en cola i stede jeg =P

#65173  av Mr2Nyter'n;p

Mmh... juuulebruus... :D Den brune med nissen på sleden jeg sikta til, jeg... På glassflaske! 8) Mmh... :lol:

#65176  av kennethx

Mr2Nyter'n;p skrev:Mmh... juuulebruus... :D Den brune med nissen på sleden jeg sikta til, jeg... På glassflaske! 8) Mmh... :lol:
Og jeg tar meg fremdeles en cola =P

#65178  av Mr2Nyter'n;p

:roll: :shock: :roll: :D

#65179  av TurboKnut

Den brune julebrusen var den beste brusen jeg visste om da jeg var liten.

Hmm, er det noen som er så gamle at de husker at Colaen var på 1 liters glassflaske?