TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celica cs med styling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#46519  av vegar85

min var utstillt på våler. så ingen andre cs`er der.

#46535  av s.lie

ErikG skrev:prøvde å lete på siden, men fant ingen Carcept styling der. Hvor er det du fant det hen? Måtte du tipasse mye før det passet. Har sett på Carcept stylingen de selger på http://www.styling-tech.no/produkter.ph ... display=73 Det er vel samme som du har tror jeg.
det er samme stylingen ja. de jeg kjøpte av har side her inne under firma- carcept styling. har lagt ut bilder i den forbindelse der og.
Sist redigert av s.lie den 23 mai 2004 17:57, redigert 1 gang totalt.

#46537  av s.lie

ErikG skrev:var bilen din utstilt på Våler???????
nei, har egentlig ikke lyst til å stille den ut siden den ikke er i perfekt stand. har 1 liten bulke på bakskjermen og en bitteliten på platen under skiltet bak. og ikke minst lakkforskjeller. kjedelig når folk finner feil.

#46629  av s10ne

Synes jeg så denne kjøre av ferga på Rørvik (Sør-Trøndelag) i går jeg. Tar jeg feil? I tilfelle var den akkurat lik, samme stylinga. Så utrolig fin ut! :D

#46653  av memo

turboman skrev: prøver forøvrig å få tak i en streamer\rutesenker i rødt. noen som vet om firma som selger?
mvh
s.lie
jeg kan nok designe og få produsert streamere ja..
ta kontakt på martin@promodesigns.no hvis du er interessert :)

skriv hva du vil ha på streameren..bare skrift eller noe dekor..

-memo
Sist redigert av memo den 24 mai 2004 14:26, redigert 1 gang totalt.

#46665  av ErikG

var det mye du måtte tilpasse for at det skulle passe?

#46948  av s.lie

ErikG skrev:var det mye du måtte tilpasse for at det skulle passe?
stylingen er jo egentlig til en at 180 så litt forskjeller i karosseriet er det.
leppa passer rett på, det samme gjør takspoiler. bakfangeren måtte jeg skjære ut nytt hull til potta og dra kroken, eller passet denne også rett på.
som forventet var det litt problemer med sideskjørtene. måtte skjæres ned ca 0,5 cm for å gå akkurat under lista både framme og bak. måtte og skjære ut litt for å få døra opp og igjen, men alt i alt ikke mye tilpassing som skulle til.
jeg hadde aldrig gjort dette før og brukte ikke mer enn en halv dag viss det sier deg noe :)

#48584  av memo

her er forslaget ditt, beklager dårlig kvalitet, men you get the idea :)
Vedlegg
sigmund_lie_streamer_small.JPG
sigmund_lie_streamer_small.JPG (11.8 kiB) Vist 771 ganger

#59124  av s.lie

bilen er nå til salgs dersom jeg får et bra tilbud. viss ikke avskilter jeg den mens jeg skal studere i utlandet. kom med bud.selger helst til entusiast.. siden bildene er rutesenkeren over montert, det samme er et decalsett og rød neon under bilen.
tlf:95792025

#59511  av memo

han har allerede bestilt, kjøpt og fått :)

#60393  av s.lie

sånn ble det med neon. bilen er til salgs. send meg en pm dersom du er interessert.
Vedlegg
Picture 002.2.JPG
Picture 002.2.JPG (18.22 kiB) Vist 663 ganger
Picture 003.2.JPG
Picture 003.2.JPG (13.85 kiB) Vist 663 ganger
Picture 005.2.JPG
Picture 005.2.JPG (18.3 kiB) Vist 663 ganger

#60579  av vegar85

lys under biler hører kunn hjemme vist du skrur under der..... det kler ihverfall ingen celica....

#60627  av GT4 CS

smaken er som baken, den er todelt og lukter vondt i midten :D

#60630  av vegar85

ja du sier noe der.....

#60631  av GT4 CS

glimter til en gang iblant. hvordan går det med trykket ditt?