TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Karbon-pizza!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52067  av Foe

Dagens story handler om pizza steking dagen derpå!

Jeg følte meg litt sulten, å fant ut at jeg skulle hive på en bigone!

Fyrer opp ovnen på 250grader (ikke de normale 225, men 250!),
GÃ¥r ned i kjelleren og setter meg forran pc'n.

Etter en lite halvtime går jeg opp å sjekker at ovnen har varmet seg opp, for så å hive inn pizzaen, å returnere til pc'n!

Formen var selfølgelig ikke noe å skryte av etter den lange natten dagen før, så minst mulig bevegelse var dagens plan!

Etter pizzaen hadde godgjort seg i 15-16 minutters tid, hørte jeg klokka og hompa meg opp trappa for å hente den..

Når jeg hadde klargjort pizzaen med oppskjæring og det hele, kom jeg på den geniale planen, Hvorfor ikke hive i en pizza til nå i samme slengen mens ovnen enda er varm, så har jeg kvelds også, uten så alt for mye venting?!

Jeg finner fram pizza nr.2 (fortsatt bigone), tar av plasten (viktig!!) å putter den inn.. glemmer selfølgelig klokka her.

Jeg går ned til pc'n igjen med min fantastisk vellykkede bigONE..

tiden går, jeg hører på musikk, spiller litt pinball og chatter.

Så chris (her fra forumet) å prater om maten han akkurat har dytta i seg. å POFF, så går det opp for meg, FAEN pizzaen!!!!!(!)

Jeg løper opp trappa uten å tenke over min dårlige tilstand å stuper inn i ovnen å ut med pizzaen!

Hele 1 etasje er nå røyklagt, det lukte brent bigone, og pizzaen er nå bare halve størrelsen av hva den var før jeg satte den inn, + at den er så sort som over hodet mulig og rundt 250 grader varm! (brant meg litt her)

Så nå sitter jeg her, med pizzaen med min venstre side, å lurer på hva jeg skal finne på til kvelds...

Må bare få sende en liten takk til Chris, som faktisk redda livet mitt i dag med all matpraten sin ;)
Vedlegg
Bilde 12.jpg
Bilde 12.jpg (16.92 kiB) Vist 853 ganger

#52083  av Mr2 Mk2

hehe huffda,er ikke rent sjelden jeg klarer slikt selv :roll: kjenner meg godt igjen der :wink:

#52098  av sindrejl

pc og pizzasteking = karbonpizza.. velkjent fenomen ;)

#52115  av tahustvedt

:lol:

Been there, done that!

Sett i en til og bor noen passende hull i de så har du nye bremseskiver, akkurat som i formel-1.

#52116  av cameleon

Hehehehe. Jeg klarte å forkulle en stakkars kylling jeg. Minnet om et resultat etter at scorpion i mortal combat hadde grillet vedkommende :P

#52133  av CrazyKnight

Jeg har en kollega som *ofte* klarer det samme. En gang hadde han satt inn noen panini'er, og så gikk han å la seg. De egnet seg veldig godt som grillkull etter 9 timer på 200 grader!! :lol:

CK
-regjernende europamester i ferdigpizza...

#53518  av DannyBoy

CrazyKnight skrev:Jeg har en kollega som *ofte* klarer det samme. En gang hadde han satt inn noen panini'er, og så gikk han å la seg. De egnet seg veldig godt som grillkull etter 9 timer på 200 grader!! :lol:

CK
-regjernende europamester i ferdigpizza...
Hahahahaha! :lol:
Legger seg etter å ha satt no i omen er vel ikke det smarteste? :P
Jeg tror faktisk at jeg har klart å passe på pizzaene mine foreløpig jeg 8)

#53579  av chris

for et par dager siden rykket brannvesenet ut til en leilighet i trondheim, fordi fyren hadde sovnet fra pizzaen. brannvesenet brøt seg inn, sammen med politiet. der fant de hasj, og fyren ble arrestert :P
tror ikke han glemmer pizzaen flere ganger :D