TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 selges billig...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #51923  av cameleon

Bringer opp litt gammelt nytt her jeg. Leste i adressavisa i dag om en rød mr2 mk2 som skulle selges. bilen selges kr 65k pga hærværk innvendig. For de som vet hva jeg snakker om så trenger jeg vel ikke si noe mer :wink:

Bare litt nysgjerrig...

#51930  av sindrejl

åh hallo.. harn funnet igjen bilen eller så har jo politiet et jæskla enkelt spor her da!

#51945  av Zerpent

Visst noen prøver å selge den etter å stjålet den så sørg for at de blir tatt! Å stjele er noe av det mest patetiske og mest irriterende jeg vet om!

Var offer for et lite tyveri selv her om dagen. Noen hadde tatt av tuppen på hageslangen og stukket av med den. Hadde nesten vært bedre om de hadde tatt med hele greia. Å bare stikke av med tuppen gjør det bare enda mer irriterende! :) Overlever jo dette, men når jeg merka hvor irritert jeg ble av dette så tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd om noen tok bilen min...

Så sørg for å finne ut om det er de som stjal den som prøver å selge den.

#51948  av @lpher

Sjekka opp litt her jeg...og det kan se ut som det er far (eller bror) til han som eier bilen som skal selge den for ham...mobilnummeret i annonsen er ihvertfall registrert på en annen person i hans familie...så det kan nok se ut som om bilen er kommet tilrette...utan at vi er blitt varslet :)

EDIT: I alle tilfelle....for den som har tid og noen kroner tilovers....LØP OG KJØP!

@lpher