så... forrige helg så var jeg ute og kjørte litt og lekte meg litt. jeg kom sidelengs ut fra et kryss for så å akselerere til ca. 100km/t før jeg låste hjulene og kjørte inn på en parkeringsplass. Da ser jeg to politibetjenter komme stormende etter meg, så jeg prøver sånn halvveis å stikke av. Da begynner de å plystre og blinke med lommelyktene som galne og hiver seg ut foran bilen min. Til mitt store hell så møtte jeg på to veldig hyggelige og fornuftige politibetjenter. Var ikke noe frekk tone som "hva i helvete er det du driver med?", men fikk bare ganske enkelt beskjed om å bli med de en tur. Etter å ha snakket med de i godt over en halvtime og etter å ha lagt meg flat så gikk de med på å gi meg en bot for 65km/t i 50-sonen. Grunnen til at jeg godtok denne boten (de hadde selvsagt ikke måling) var at jeg sikkert kunne mistet lappen for uaktsom kjøring, og jeg orket ikke noe rettssak.
P.S. Jeg sa at jeg bare hadde den i 2. gir og ga litt på, så sa han at 2. giret hans gikk til 80 så jeg måtte ha hatt litt mindre enn det, på speedometeret. Det var da jeg skulle sagt at 2. giret mitt gikk til 120
Men men, jeg har lært min lekse, og jeg er fullstendig klar over at det var idotisk kjøring, men det er så vanskelig å la være...
P.S. Jeg sa at jeg bare hadde den i 2. gir og ga litt på, så sa han at 2. giret hans gikk til 80 så jeg måtte ha hatt litt mindre enn det, på speedometeret. Det var da jeg skulle sagt at 2. giret mitt gikk til 120

Men men, jeg har lært min lekse, og jeg er fullstendig klar over at det var idotisk kjøring, men det er så vanskelig å la være...
Vedlegg
Bilde(13).jpg (31.79 kiB) Vist 1004 ganger
Bilde(12).jpg (33.43 kiB) Vist 1004 ganger
Bilde(11).jpg (30.08 kiB) Vist 1004 ganger