TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gud Ã¥ jeg gleder meg........

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #51264  av bose

Nå som jeg endelig hadde litt tid så fikk toyotan litt stell.... Gleder meg som en unge til lappen nå. problemet er bare det at penger ikke strekker til. fyller 18 om litt over 2 uker og har fremdeles ikke begynnt på lappen enda :shock: . men skal kjøre med onkelen min i sommer (som er utdanna kjørelærer) så for se hvor langt jeg kommer på det.
Tokk noen bilder idag. :) MÃ… bare dele med dere
Vedlegg
2.jpg
2.jpg (116.91 kiB) Vist 679 ganger
1.jpg
1.jpg (106.33 kiB) Vist 679 ganger

#51272  av hmsilset

Lekker bil da!ta deg god tid på lappen du.Er litt dyrt
Ã¥ ta i en fei liksom..

#51275  av Phantom3D

Jess lykke til!! jeg begynte ikke på lappen før etter jeg var 18.. hadde den på 1.5 månder i Oslo :D

#51284  av bose

var godt overskya når jeg bestemte meg for å gjøre det. har ikke no annet sted å være uansett. Si det til gjenget som var i arendal da ;)

#51289  av chris

bose skrev:var godt overskya når jeg bestemte meg for å gjøre det. har ikke no annet sted å være uansett. Si det til gjenget som var i arendal da ;)
vi polerte ikke ;)

og dessuten, vaskinga MÅTTE foregå der, brannslangen var jo ikke lenger

#51294  av bose

chris skrev:
bose skrev:var godt overskya når jeg bestemte meg for å gjøre det. har ikke no annet sted å være uansett. Si det til gjenget som var i arendal da ;)
vi polerte ikke ;)

og dessuten, vaskinga MÅTTE foregå der, brannslangen var jo ikke lenger
som sakt.det var godt overskya når jeg satte igang. hadde heller ingen andre steder å stå. en bil uten skilter kjører ikke så veldig langt ;)

#51372  av CrazyKnight

bose skrev: en bil uten skilter kjører ikke så veldig langt ;)
Hmmm... Det var det ingen som fortalte meg, da jeg som 16-åring var ute med en tyvlånt SPLITTER ny Omega V6, uregistrert selvfølgelig, i 200 blås på E6... He he...
Men at det var dumt av meg, DET behøver ingen fortelle meg, for det er jeg klar over. Men det gikk nå heldigvis bra da... :roll:

CK
-var ung og dum. Nå er jeg ikke så ung lenger... :wink:

#51378  av bose

hehe. Tar ingen sjangser jeg. ikke når jeg er så nærme.

#51780  av MRQuoc

jøss , folk vokser jo når jeg er borte .. ? :P

*døse av i dvale igjen*

#51792  av bose

det gikk ikke i 200 inne på esso da ;) hvis det er det du sikter til ellerno :P

#52460  av Anders gullstein

Pen MR2 du har der, vær forsiktig med den. Kjøpte min MR2 til 18 årsdag også. Fort gjort å være litt dristig med den, har gått bra med meg ennå, men ær forsiktig. Biler med midtplassert motor kan gi deg en på trynet hvis du ikke behandler dem slik en skal :wink:

PS: Ikke bruk alle sparepengene dine på bensin, legg av til vedlikehold også.