TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Annonse i Adresseavisa i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#50036  av Remi

@lpher skrev:
Remi skrev:
Ninjamannen78 skrev: Har vi ikke noen gode "hackere" blant oss som kan kjøre sida deres i grøfta? Få den unna veien liksom..
hysj!!! :lol:
Carefull med sånne utallser gutter...skulle det skje noe som helst med sia deres nå så kan du nok føle deg trygg på at vi er hovedmistenkte...so i wouldnt recomend going down that road... :)

@lpher
kan dem gjøre noe uten bevis ? :?: :lol: men æ skal holde mæ på matta æ 8)

#50041  av funkes

@lpher skrev:
Trenger ikke all verdens til kløkt for å smiske seg til godpriser/særbehandlig da :) Jeg har pr i dag rabbat gjennom jobb (Hell Bil er kunder av oss... og vi er kunder av dem) Men jeg har bestandig hatt ett godt forhold til dem, og har derfor nytt godt av gode priser...og fått meget bra service i løpet av de åra jeg har vært Toyota-eier ihvertfall... :D

@lpher
For all del.
Jeg hadde 15% fast jeg også. Hvis jeg bedde de sende regning ble det 15% rabatt automatisk. Men en del mer enn det mange ganger også :)

#50347  av @lpher

Remi skrev:
kan dem gjøre noe uten bevis ? :?: :lol: men æ skal holde mæ på matta æ 8)
LOL :D Mente det ikke SÃ… bokstavelig :) ...men vi trenger ikke at denne lille uskyldige posten min blir springbrett for en slenge-dritt-kampanje....som shurely will backfire sooner or later :D

@lpher