TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Annonse i Adresseavisa i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #49772  av @lpher

Under Toyota kjøp/salg rubrikkanonnonsene står det å lese følgende:

Toyota Sportsbil Club Norge
Klubben for deg som er interessert i Toyota eller Lexus.
Vi har nå 110 medlemmer rundt i landet, og vi har alt fra eldre Crowner til råe Supraer. Vi skal bygge opp lokal avdelinger rundt i landet, det er en egen avdeling i Trøndelag. Se vår hjemmeside: http://www.tscn.no

Ser ut til at noen ble missunnelige på artikkelen som var i Toyota Expressen eller? :D

@lpher

#49784  av Rallar

har vært på den siden et par ganger før artikkelen i toyota expressen dukka opp.! :)

#49785  av sindrejl

nå mister dem et medlem.. *kjøpe bilen til ene karen der inne* :)

#49786  av sindrejl

åh btw.. dem lyver angående medlemmer da da dem har stjålet bilder fra vår side.. hvor patetisk er ikke det? Ser jo ennå medlemmer der inne som aldri har meldt seg inn

#49796  av Ninjamannen78

Synes de er noe muffens med den klubben der.. Jeg mener, medlemskontigent?!?! For hva da??
Har vi ikke noen gode "hackere" blant oss som kan kjøre sida deres i grøfta? Få den unna veien liksom..

#49806  av Speeder

Såså, det er vel strengt talt ikke nødvendig... :?

Ser ikke på de som noen reel konkurent heller egentlig. Fåreløpig er jo vi bare en internett basert klubb(dog i stor vekst :) ) Og hvis man sammenligner sidene så er jo 'vår' mange hakk over... bare synd siden dems kommer øverst på de fleste av søkesidene, når man søker etter toytota\sportsbil\celica o.l.

#49808  av Goose

Skal ikke si noe, men vi er mer seriøse!

#49809  av spkstrp

blås i de der sier nå jeg...
200sx forumet har vell medlemskontigent tror jeg.. det koster vell litt å drifte og slikt.. også er det vell noen fordeler å være medlem tror jeg :)
Er ikke så inne på akkurat dette dog.. :?

#49811  av chris

Goose skrev:Skal ikke si noe, men vi er mer seriøse!
enig.

#49815  av vegar85

eneste som er bra med den klubben er at du får 15% på deler på toyota. :shock:

#49832  av CelicaTurbo

på praten ovenfor kan jeg nå lure på om vi virkelig er mer seriøse enn dem? :roll: Men, jeg vet ikke hvordan dem driver men tror nok at dem har kontroll på sakene, bl.a. går vel deler av medlemskontigenten til streamere til medlemmer mener jeg å ha sett? Og til annonsering i addresseavisen :wink:

#49841  av vegar85

ja du får streamer. jeg suntes det er vært penga jeg. her spart mye på den rabatten dem har ordna med toyota.

#49842  av vegar85

men furumet og hjemmesiden dems suger.

#49844  av vegar85

sorry at jeg skiver så mye feil. det skulle stått forum!!!! :oops: :oops: :oops:

#49850  av Speeder

vegar85 skrev:sorry at jeg skiver så mye feil. det skulle stått forum!!!! :oops: :oops: :oops:
HVis du ser oppe i høyre hjørne på innleggene dine, ser du en 'endre' knapp... da kan du rette på skrivefeil uten å skrive ett nytt inlegg :wink: