TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen fÃ¥ bilder fra Street Legal i Finnsnes

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#49298  av 2fast4u

Flexxi skrev:Noen som kan fortelle meg hvem som vant? Og var det en '64 Chevrolet Chevelle Wagon med? Sølv og grønn er lakken.
Ingen Chevelle som stilte til start.
Kjartan Lindbøl med Audi A4 vant street-klassen, og i bad boys-klassen vant Einar Jacobsen fra Kjøpsvik med sin gule Torino m/kompressor.
Det begynte å regne før finalen, så siste runder ble på "hålkeføre".

http://www.folkebladet.a.nns.no/-/34?sak=1047483

http://start.folkebladet.no/video/

:wink:

#49345  av Ninjamannen78

Flexxi skrev:Noen som kan fortelle meg hvem som vant? Og var det en '64 Chevrolet Chevelle Wagon med? Sølv og grønn er lakken.
Hilberg var der uten bilen ja..

#49350  av Flexxi

Ninjamannen78 skrev:
Hilberg var der uten bilen ja..
Kjenner du karen? Eller hørt om han gjennom Stig kanskje? Stig er mitt søskenbarn, tror du kjenner han? Kjører Chrysler Sebring?
Hvis du skulle kjenne han, vet du om det er lenge til bilen hans er "ferdig"?

#49471  av Ninjamannen78

Flexxi skrev:
Ninjamannen78 skrev:
Flexxi skrev: Kjenner du karen? Eller hørt om han gjennom Stig kanskje? Stig er mitt søskenbarn, tror du kjenner han? Kjører Chrysler Sebring?
Hvis du skulle kjenne han, vet du om det er lenge til bilen hans er "ferdig"?
Stig Mørk kjenner jeg ganske godt ja. Treffes når han er i Harstad, men det er jo ikke så ofte. Vet ikke om han er mye igjen på Sebringen, vet ikke helt hva planene hans er men jeg så han hadde fått turbotrykksmåler i kupeen.. og det er jo litt kult..

#49476  av Flexxi

Ninjamannen78 skrev:
Flexxi skrev:
Ninjamannen78 skrev: Stig Mørk kjenner jeg ganske godt ja. Treffes når han er i Harstad, men det er jo ikke så ofte. Vet ikke om han er mye igjen på Sebringen, vet ikke helt hva planene hans er men jeg så han hadde fått turbotrykksmåler i kupeen.. og det er jo litt kult..
Beklager uforståelig spørsmål, mente om du vet om det er mye igjen av Hilberg's prosjekt. Stig kjøpte turbo fra Hahn racing i fjor ja, 3000 GT turbo om jeg ikke tar helt feil.
Klassen min er i Harstad akkurat nå, kunne ikke være med da jeg skal være med i Nordisk Mesterskap i et rallyspill på xbox. Men det tok ikke lange tiden før jeg fikk melding: E d en svart supra i Harstad!?!?
hehe, regner med du får litt oppmerksomhet ja.
One last thing, hvordan gikk det med deg og Supraen på Aspelund?

#49486  av Ninjamannen78

Aha.. Nei prata litt med Hilberg oppe på Aspelund, var visst litt småfiks igjen på kjerra før den var 100% strøken/ferdig, og jeg tror ikke han liker å gjøre ting "halvveis".
Jeg bor midt i byen så bilen er lett å se. Dessverre egentlig. Blir garasje plass senere i høst så da får den stå i fred for nysgjerrige fingre. Blir jo ikke kjørt om vinteren uansett.
Det gikk egentli helt ræva der oppe på aspelund, dels fordi de ikke fikk start grana til å fungere, de kjørte manuell start og da blir tidene helt i hytt og pine. +/- 1-2 sekund i værste fall. Og dels fordi jeg kjørte i feil klasse. Nytt av året var klasse inndelingene. Nå var det Bracket, Bad Boys og street det gikk i. Kjørte Bad Boys, burde kjørt street.
Så får vi se åssen det går på Evenes nu på lørdag.

#49502  av Vipern

tsh.. biln din e bæd boy! men tror nok du hadde gjort det bedre hvis det hadde vært 401 meters run.

#49503  av McHowie

402 faktisk :P

#49575  av Ninjamannen78

McHowie skrev:402 faktisk :P
402,33 :oops:

#49577  av Ninjamannen78

Legger ut ettpar bilder av den bilen tatt i fjor..
Vedlegg
101-0136_IMG.JPG
101-0136_IMG.JPG (193.64 kiB) Vist 959 ganger
101-0101_IMG.JPG
101-0101_IMG.JPG (231.95 kiB) Vist 959 ganger

#49584  av McHowie

402.331 :P

#49607  av Ninjamannen78

McHowie skrev:402.331 :P
Pussig.. jeg mener det er 402,336m.
Vi snakker altså om 1/4 engelsk mil.

#49608  av McHowie

Farsken da :P

#49764  av Flexxi

Ninjamannen78 skrev:
Legger ut ettpar bilder av den bilen tatt i fjor..
Han bor rett her borti, må følge med mer nå som jeg har scooter å lode med. Ikke mobb, er bare 16 :lol:
Gleder meg til å se saken i aksjon, tror det blir sinnsykt rått.
Sett den '32 Ford'en han har bygd?
Vedlegg
Ove's Hot-Rod bygge.jpg
Ove's Hot-Rod bygge.jpg (82.59 kiB) Vist 932 ganger

#49799  av Ninjamannen78

Javisst, CopperStorm heter den visst, er jo helt sinnsyk. Selv Boyd Coddington måtte innrømme at den var meget bra da han var i sverige på bilmesse. Ove Hilberg Johansen vet hva han driver med..