TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilforum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #48341  av Gossi

Hva er linken til nissan-forumet? Skal bare se om det finnes noen som vil selge en Datsun 240Z til meg... :wink:

#48347  av Gossi

Takk!!
 #48367  av Ninjamannen78

Gossi skrev:Hva er linken til nissan-forumet? Skal bare se om det finnes noen som vil selge en Datsun 240Z til meg... :wink:
Ring bjørnstad bil å hør om de vil selge sin 240Z.. den er HELT rå!
 #48373  av chris

Ninjamannen78 skrev:
Gossi skrev:Hva er linken til nissan-forumet? Skal bare se om det finnes noen som vil selge en Datsun 240Z til meg... :wink:
tror den blir ganske høyt prisa i så fall ;)

her er den (fra vårmønstringa på KBS i Trondheim):

Bilde

#48396  av VeilSide

Nei jeg lurer på om jeg ikke så den her under CarTease ... iallefall en lik en men finner ingen bilder som kan bekrefte/avkrefte det :(
 #48403  av Gossi

chris skrev:
Ninjamannen78 skrev:

Satan for en bil... Men jeg har funnet en. Minst like fin. Vent på bilder. Den skal jeg fotografere utenfor leiligheten min. 8)

#48504  av spkstrp

hehe rått 8) :twisted: z rules ;)
 #49267  av @lpher

chris skrev:

Bilde[/quote]

...og hvor har så kanonfotograf-Chris gjort av front og hekk av Z-en da? LOL :D

@lpher
 #49293  av chris

@lpher skrev: ...og hvor har så kanonfotograf-Chris gjort av front og hekk av Z-en da? LOL :D

@lpher
hehe, rævva har jeg ikke bilde av, siden den var rygga helt inntil en stor betongsøyle. men fronten ser man her:

Bilde

#49315  av spkstrp

så svær 350 en så ut i forhold :D

#49412  av Erlend

Haha, ja! På det bildet der så den ut som en monstertruck i forhold til 240Zen :)

#49423  av Anders gullstein

Fått hakeslepp mange ganger når jeg har vært innom Bjørnstad bil. Ett fast stoppe sted ved Tr.heims turer. Alltid ett eller anna tøft, slik som Skyline GT-R, den rålekre 240Z'n og den nye 350Z.

Bare se på Datsun 240Z, dette designet kom i 1969! :shock: En av de lekreste sportsbilene noen sinne! Toyota hadde jo rundt samme tid lansert "smykket" 2000GT.
Ser frem til å se bildene du skal få Gossi. Noen som vet om det er vanskelig å få tak i deler til en 240Z, og hva pris ligger et strøkent eksemplar på?

#49453  av Gossi

Anders gullstein skrev:Noen som vet om det er vanskelig å få tak i deler til en 240Z, og hva pris ligger et strøkent eksemplar på?
I følge verkstedet jeg bruker er det ikke stort problem å skaffe deler til en 240Z. Prisen på den jeg vurderer ligger på 129000. Du klarer å skaffe 240`er til alt mellom 60-130. Den til 129, holder på å bli skrudd sammen nå. Eneste som kan stoppe meg er finansieringen. Spørs om noen tar pant i en bil fra 1971... De skulle ihvertfall vurdere det. Jeg er litt for ung til å kjøpe meg en tidløs klassiker... :D
Her er noen bilder av jobben som blir gjort med den jeg vurderer.
Alt er trukket om på nytt med førsteklasses skinn, nye matter er sydd, bilen er pusset ned og lakkert i en farge som heter Sparkling Silver som er å finne på de nye 350Z. Ellers en god del slitedeler, pakninger, foringer osv. som følger med. Dette er et smykke av en bil....
Vedlegg
Picture 456.jpg
Picture 456.jpg (47.67 kiB) Vist 708 ganger
Picture 455.jpg
Picture 455.jpg (50.58 kiB) Vist 708 ganger
Picture 453.jpg
Picture 453.jpg (42 kiB) Vist 708 ganger
fairlady sparkling silver.JPG
fairlady sparkling silver.JPG (115.45 kiB) Vist 708 ganger