TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Rudskogen i gÃ¥r

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #47141  av mk1 black limited

På http://www.sportsvogn.no - trykk på 'Billedgalleri' i menyen til venstre. Bilder bl.a. av Jan-Eriks mk3 og Jarls mk2 turbo. Og meg snart...:-)

#47150  av jan-erik

uff, bilen min var skikkelig møkkete :(

Bilen ligger bra på veien selv om den krenger som bare det. Ved hard oppbremsing med 2 stykker i bilen så skraper frontfangeren asfalten :shock: . Stivere understell gikk mange hakk oppover på pri listen etter å ha sett bildene.

Litt OT, men Jarl har også en Lexus IS200. Så denne på banekjøringa med Team Bilmekaniker forrige tirsdag, men visste ikke at han kjørte den. Meget pen bil forøvrig.

Bildene av deg Jørn har nok ikke kommet ut enda, jeg fant ingen, får vente i spenning...

#47472  av mk1 black limited

Bildene er ute nå. :-D

Bilde

BTW: Fikk dessverre ikke testet R-dekkene skikkelig, hadde bare tid til en liten tur utpå banen, og da var det selvfølgelig en bil som hadde klart å miste et hjul så det ble bare tull...:-( Men jeg skjønte såpass mye at det satt betydelig bedre, men jeg må teste litt med lufttrykk (for mye foran), stivheten på demperne og stab.-stagene foran og bak. Skulle nesten hatt banen alene en kveld...:-D

Nå som Elise'n er på plass blir det nok litt banekjøring med den også, men jeg må få justert ut MR2'en skikkelig likevel. :-D

Ja, også var det del helv... problemet med at originalmutrene løsner hele tiden - noen som har vært borti problemet? Originaltmutre på originalfelger løsner?

#47496  av jan-erik

SÃ¥ det kom inn flere bilder etthvert. Herr Mauseth tok vel nesten 400 bilder !! Ser ut som du er i fint driv forresten.

Gratuelerer også med Elise da. Selv på et Toyota forum må vi vel koste på oss et bilde av en Elise:

Bilde