TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Aluvinge sÃ¥ det holder!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#41880  av saus

Ninjamannen78 skrev:Ser helt fjøs ut.. Her i Harstad går det en Astra sedan :shock: og en gammal BMW 520 med akkurat samme type vinge. Det e heilt over førr dem..
og en supra med alt for mange hull i potta!! :D

#41893  av Ole C

Jeg var en tur i Skien og kikket på lørdagskvelden. Var vel et par vinger ute og gikk der...

Har noen fra traktene et bilde av den blå volvo tofleirogførr med sort "vinge", den var lækker du!

#42182  av Kjelliken

:oops: Går en avansis med apr vinger her hvor jeg bor. mener det er en 1.6 liters maskin eller 1.8 i den ha ha skal se om jeg får ett bilde av den og sende det in hehe.... :wink:

I am on a mission to go get a pic of that avensis.. heheh :roll: :twisted:

#42687  av Gossi

hovik skrev:Synd å sette noe slikt på den bilen. Originalt er det den klart peneste cabben i Golf klassen.

Går flere biler i Skien med tilsvarene håndtak. Bla. en Ford Puma.
Den er helt forferdelig! Den Puma ser jo helt tett ut. Jeg hater sånne aluvinger, minner meg om en ostehøvel. Og jeg kjøper ferdig skivet ost. 8)
 #46791  av gissgass

FalcoN skrev:Observerte denne bilen på vår tur i Svelgen... :?
HÃ¥per det ikke er noen her sin...for FYYYY :x :x
:shock: Hva gjør den STOOORE alu-vingen der da... :?:
Sikkert noen som synes d er fint...men virkelig SÃ… stor da? :shock:
Noen som kan forklare meg hva som er så fint med d?
Det er en kar fra bremanger som kjører rundt i den doningen der den er her i florø av og til. jeg har jo aluvinge selv på mren min men den der er jo så over dimmet og passer slett ikke til en bil laget av snegle spisere!! :P

#46806  av Ninjamannen78

saus skrev:
Ninjamannen78 skrev:Ser helt fjøs ut.. Her i Harstad går det en Astra sedan :shock: og en gammal BMW 520 med akkurat samme type vinge. Det e heilt over førr dem..
8)

#46942  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:
saus skrev:
8)
Eh?

@lpher

#47002  av Ninjamannen78

@lpher skrev:
Ninjamannen78 skrev:
saus skrev: og en supra med alt for mange hull i potta!! :D
8)
Eh?
@lpher
Tror han hinter om at det ble mye lyd med RMM downpipe og HKS Titan eksos..

#47021  av @lpher

Ninjamannen78 skrev: Tror han hinter om at det ble mye lyd med RMM downpipe og HKS Titan eksos..
Tenkte meg det ja! :D Vil ha! :D

@lpher

#47050  av kennethx

@lpher skrev:
Ninjamannen78 skrev: Tror han hinter om at det ble mye lyd med RMM downpipe og HKS Titan eksos..
Tenkte meg det ja! :D Vil ha! :D

@lpher

OI! Det var store ord fra deg! Slutt på OEM nå eller? :D

#47164  av @lpher

kennethx skrev: OI! Det var store ord fra deg! Slutt på OEM nå eller? :D
LMAO :D Jeg har nok innrømmet ganske så mange ganger at eksosanlegg-bytte ikke er til å komme fra :D

Bør nemlig ikke justere så mye turbotrykk på mkIV før du har 'letta' litt på utpustinga :D ...det går strengt tatt ann...men det belaster bilen mer enn strengt tatt nødvendig...og turbotrykksjustering på en umodda mkIV (les: standard) kan få ordet 'glødende' til å få en helt ny mening etter hva jeg forstår! :D

@lpher