TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Politi jakt etter supra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #46271  av Gjertsen

Da jeg idag var på vei inn til oslo fra Sandefjord ( Vestfold) så kom politiet bak meg rett før drammen. De kjørte forbi meg og så på bilen også la dem seg bak og satt på blålysa så jeg måtte stoppe! Jeg stoppa og rulla ned ruta, da kommer en av politi folka og spørr "Du kommer fra Sandefjord nå?" "ja" svarte jeg så sa han "siden du har en sånn rød fin bil, du har vel ikke sett en supra kjørenes i motsatt rettning? du skjønner det at det har vært politijakt etter den, vi klarte ikke å ta den igjen så vi måtte gi oss" Jeg svarte "nei, vi har spist på by the way" også kjørte jeg videre!

Er vel ikke tilfeldigvis noen av dere her som har råkjørt med snuten? HEHE
isåfall. NAJS ;D 8)

#46290  av spkstrp

hehe.. jeg er vell egentlig imot idiotkjøring men må innrømme at jeg dro litt på smilebåndet nå ja ;)

#46294  av MRQuoc

Det var en Supra med prøveskilter i hokksund idag!!! .. grå MK4 med TRD på frontruta ! , kanskje det er den ? var isåfall en som swappet innom treffet våres idag , og kjørte igjen .. la merke til at det var utenlandske skilt

#46299  av @lpher

spkstrp skrev:hehe.. jeg er vell egentlig imot idiotkjøring men må innrømme at jeg dro litt på smilebåndet nå ja ;)
What he said! :D

@lpher

#46300  av @lpher

MRQ skrev:Det var en Supra med prøveskilter i hokksund idag!!! .. grå MK4 med TRD på frontruta ! , kanskje det er den ? var isåfall en som swappet innom treffet våres idag , og kjørte igjen .. la merke til at det var utenlandske skilt
Grå?!! Hmmm...never heard of en grå en i norge...er vel en eller annen sølvgrå farge eller? Need more input her ja :D

@lpher

#46302  av Gjertsen

enten så var snuten seriøse, eller så var dem bare keene på bilen min, eller å finne feil ved den :lol: hehe.

Jeg spørte ikke om farge og slikt. gidder jo ikke snakke mere enn nødvendig me snuten :P

Tut å kjør gutta.. og jentane 8)

#46304  av MRQuoc

@lpher skrev:
MRQ skrev:Det var en Supra med prøveskilter i hokksund idag!!! .. grå MK4 med TRD på frontruta ! , kanskje det er den ? var isåfall en som swappet innom treffet våres idag , og kjørte igjen .. la merke til at det var utenlandske skilt
Grå?!! Hmmm...never heard of en grå en i norge...er vel en eller annen sølvgrå farge eller? Need more input her ja :D

@lpher
ja mer sølvgrå .. hadde ikke kamera i handa , men hadde som sagt TRD øverst i frontruta , .. utenlandske skilter med prøveskilter klistret halveis på , vinge og ellers var det vel ikke noe mer jeg la merke til .. som du vet @lpher .. familiebil .. noen år til , så legger jeg bedre merke til detaljer ;) :mrgreen: :P

den hoppet plutselig innom Hydro ved hokksund , helt utenvidere .. mens vi ventet på flere biler så vi kom oss til ett annet sted .. trodde faen meg med engang at han var med oss !! .. men .. nah .. optimist .. er jeg .. :P

#46336  av 2fast4u

Kanskje det var denne ??
:wink:
Vedlegg
Supra `93.jpg
Supra `93.jpg (21.96 kiB) Vist 940 ganger

#46348  av MRQuoc

Kanskje det ? , hva gjorde den ved oss ? :P

#46368  av Gjertsen

hehe najs 8) :P

#46379  av Goose

Den supra tilhører vist en kar i Kobgsberg. Vist en som har kjørt en Celica MK5 som kjøpte den...

#46447  av Gjertsen

Goose skrev:Den supra tilhører vist en kar i Kobgsberg. Vist en som har kjørt en Celica MK5 som kjøpte den...
Vanlig Celica Mk5? OI stor forskjell da på bil type og hk samt stil :wink:

#46458  av @lpher

Gjertsen skrev:
Goose skrev:Den supra tilhører vist en kar i Kobgsberg. Vist en som har kjørt en Celica MK5 som kjøpte den...
Neida....mk5 Celica til mkIV Supra er en helt ok 'overgang' det...trust me on this! LOL :D

@lpher

#46462  av Gjertsen

@lpher skrev:
Gjertsen skrev:
Neida....mk5 Celica til mkIV Supra er en helt ok 'overgang' det...trust me on this! LOL :D

@lpher
Hehe ja du mener det ja @lpher;p
usj jeg drømmer om en Surpa en dag ass.. unner alle som har en.. innen jeg er 30 ska jeg ha hatt en supra :P vaffal lov å drømme..... :mrgreen: