Stealth mode enabled!

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
 4 mai så er det 1 år siden intercooler sprakk og bilen blei parkert.. Vis alt går i boks så blir bilen startet før 1 års jubileet
  4 mai så er det 1 år siden intercooler sprakk og bilen blei parkert.. Vis alt går i boks så blir bilen startet før 1 års jubileet  

Utrolig kjekt å kjenne at det funker mer eller mindre slik det skal. Bilen MÅ i bremsebenk og justeres, da den får alt for mye for mye diesel/lite luft. Samt at originale MAP sensoren må byttes da den ikke takler mer en 2 bar
 Utrolig kjekt å kjenne at det funker mer eller mindre slik det skal. Bilen MÅ i bremsebenk og justeres, da den får alt for mye for mye diesel/lite luft. Samt at originale MAP sensoren må byttes da den ikke takler mer en 2 bar  

klarer ikke å finne at jeg har skrevet ned noen plass, men eksos trykket var tilnærmet likt ladetrykket (+0,1 bar under jevn gass.) Turboen skal klare 2.1 bar og 230 hk i følge Darkside Developments
 klarer ikke å finne at jeg har skrevet ned noen plass, men eksos trykket var tilnærmet likt ladetrykket (+0,1 bar under jevn gass.) Turboen skal klare 2.1 bar og 230 hk i følge Darkside Developments men i teorien så skal ladetrykket ver likt nå eller lavere.
 men i teorien så skal ladetrykket ver likt nå eller lavere.

)
 ) ).  Jeg kjørte på original MAP sensor, så fikk ekstremt mye diesel
 ).  Jeg kjørte på original MAP sensor, så fikk ekstremt mye diesel