Vet ikke helt hva det heter, men sånne stickers helt oppe i front-ruta, har dere evt. linker osv til noen kewle? Og er det lov?
*sorry for being a n00b*

*sorry for being a n00b*

proson skrev:Hørte netopp at streamer er helt ulovlig nå... Nye regler og sånt dritt!jeg måtte fjerne min i høst .. etter besøk på biltilsynet .. men det er da mange som kjører med det .. langt ned på ruta også .. men som regel ligger jo sjåførene i de bilene også .. noe jeg ikke gjør , så det bryr meg lite om jeg måtte ta det vekk
Noen som vet mer om d nye reglene angående streamer?
DannyBoy skrev:Ok, takk... Noen spes steder jeg får tak i dette? Evt linker til sider som selger?hva med http://www.phatdecals.com
chris skrev:Var litt kul side ikke santDannyBoy skrev:Ok, takk... Noen spes steder jeg får tak i dette? Evt linker til sider som selger?hva med http://www.phatdecals.com
MRQ skrev:Det er ikke lov til å klistre noenting i hverken frontruta eller sidevinduene forran. Men selv har jeg aldri blitt stoppa eller noe slikt selv som om min er relativt sort. Har også hatt onkel rullende opp på sia uten at dem har sagt noe. Er vel ikke lenge før jeg må rive det av.proson skrev:Hørte netopp at streamer er helt ulovlig nå... Nye regler og sånt dritt!jeg måtte fjerne min i høst .. etter besøk på biltilsynet .. men det er da mange som kjører med det .. langt ned på ruta også .. men som regel ligger jo sjåførene i de bilene også .. noe jeg ikke gjør , så det bryr meg lite om jeg måtte ta det vekk
VeilSide skrev: Den til høyreSlapp av, ingen som tror at den til venstre er din likevel
chris skrev:Som en ren morsomhet hang jeg opp en knall grønn fisk jeg vant på tivoli i speilet på min gamle vrak av en opel bil. den var ca 20x10cm stor og politiet sa ikke noe på den da jeg ble stoppet en gang....VeilSide skrev: Den til høyreSlapp av, ingen som tror at den til venstre er din likevel
For øvrig, så er det vel forbudt med alle gjenstander som henger fra speilet også.. Men politiet ser vel stort sett gjennom fingrene på slikt.
kennethx skrev:hihi. han karl234 på irc, han har terninger som dekker MINST halve frontruta. de er seriøst store! Men han har ennå ikke blitt stoppet han heller. Ikke pga terningene i hvert fallchris skrev:Som en ren morsomhet hang jeg opp en knall grønn fisk jeg vant på tivoli i speilet på min gamle vrak av en opel bil. den var ca 20x10cm stor og politiet sa ikke noe på den da jeg ble stoppet en gang....VeilSide skrev: Den til høyreSlapp av, ingen som tror at den til venstre er din likevel
For øvrig, så er det vel forbudt med alle gjenstander som henger fra speilet også.. Men politiet ser vel stort sett gjennom fingrene på slikt.
proson skrev:Hørte netopp at streamer er helt ulovlig nå... Nye regler og sånt dritt!Det jeg veit.. fikk høre av onkeln min nu og han e purk så han burde vite.. Nor dem sjekke dettan slår dem ned solskjermen inne i bilen.. og vis "stramern" e under den må du fjerne den.. altså du har på mange biler orginal "streamer" som funker som en slags solskjerm den går jo ann så ulovlig er det ikke... men husk den skal ikke undersol skjermen