jan-erik skrev:Betyr ikke det at bilen stadig vekk detter fra hverandre, men det synes vi er gøy og smiler av det?
SÃ¥nn er det med biler som har skikkelig sjel.

Jeg vil ikke ha bil med sjel..

Men at GTV er tøff, er det jo ingen tvil om.

jan-erik skrev:Betyr ikke det at bilen stadig vekk detter fra hverandre, men det synes vi er gøy og smiler av det?
SÃ¥nn er det med biler som har skikkelig sjel.
Kjelliken skrev:Jeg har hatt lyst på den bilen i mange år. Kikket og kikket, men her gang har fornuften slått inn. Men i år skal jeg ha den. Så kan jeg ihvertfall se om Alfa er så dårlig som ryktene tilsier. Jeg elsker Toyota, ikke misforstå, men å eie en GTV er noe jeg må gjøre av ren forelskelse...JA kan ikke si annet at italjenst handler mye om design og den der er jo en av de mere vellykete til alfa de siste årene..
SÃ¥ for al del en fet bil. Og som jeg sier til kameratenen mine som ikke
er like glad i toyota som meg. sier jeg bare er det en bil der ute du virkelig har lyst på så kjøp den.
Så lenge du har råd til det kommer du bare til å angre viss du ikke gjør det.
Gossi skrev:Ikke noe gæærnt i det. Har sett mange finne damer i 40+ jeg, særlig i Spiderehovik skrev:Gossi, ikke for å være slem, men er ikke GTV og spider litt konebil for de 40+ her fjorden ? ( takket være Autostrada )he he... Det er kanskje det? Har jeg ikke tenkt på.![]()
Kanskje jeg får draget på koner i 40+ segmentet.
Kjelliken skrev: Så lenge du har råd til det kommer du bare til å angre viss du ikke gjør det.Når det gjelder italiensk, så har jeg en følelse av at mange angrer på kjøpet..
chris skrev:Det er fordi de har kjørt japansk før det.Kjelliken skrev: Så lenge du har råd til det kommer du bare til å angre viss du ikke gjør det.Når det gjelder italiensk, så har jeg en følelse av at mange angrer på kjøpet..![]()
Gossi skrev:Dette får meg til å tenke på noe jeg har lært om i mikro forelesningene om skjult informasjon.. Teorien skal ha det til at det bare er dårlige biler som blir lagt ut for salg fordi prisen blir så lav at de som har biler som er "bedre enn gjennomsnitt" ikke gidder å selge bilen sin til den prisen.. erhm.. (er enda lenge igjen til eksamen må pugge littspkstrp skrev:tja... med den rette instillingen FØR du kjøper så går det kanskje bedreHar du hatt stygge opplevelser??Men fiat.. ALDRI mer sier jeg bare...
spkstrp skrev:Teorien: Jeg skjønte den ikke.Gossi skrev:Dette får meg til å tenke på noe jeg har lært om i mikro forelesningene om skjult informasjon.. Teorien skal ha det til at det bare er dårlige biler som blir lagt ut for salg fordi prisen blir så lav at de som har biler som er "bedre enn gjennomsnitt" ikke gidder å selge bilen sin til den prisen.. erhm.. (er enda lenge igjen til eksamen må pugge littspkstrp skrev:tja... med den rette instillingen FØR du kjøper så går det kanskje bedreHar du hatt stygge opplevelser??Men fiat.. ALDRI mer sier jeg bare...
) du er herved advart !
![]()
Fiat: hadde en fiat punto 95 modell, kjøpt i 2000 / 2001 eller noe slikt.. altså rundt 5 år gammel.. traversen bak var helt skutt! (oppdaga det ikke på naf test) Det ble dessuten noen verksted besøk og heimemekk på den bilen for å si det mildt....
Gossi skrev:Tja det er vell jeg som ikke husker teorien helt ! men kort og brutalt fortalt; I markedet er det gjeldende priser for bruktbiler. Problemet er at de som har gode biler ikke er villig til å selge til denne prisen, de verdsetter bilen sin høyere (de vet at bilen er bra, har hatt få problemer med den osv). Konsekvensen er at det bare er de dårlige bilene som blir lagt ut for salg... Skal se på teorien i morgenspkstrp skrev:Teorien: Jeg skjønte den ikke.Gossi skrev: Har du hatt stygge opplevelser??Dette får meg til å tenke på noe jeg har lært om i mikro forelesningene om skjult informasjon.. Teorien skal ha det til at det bare er dårlige biler som blir lagt ut for salg fordi prisen blir så lav at de som har biler som er "bedre enn gjennomsnitt" ikke gidder å selge bilen sin til den prisen.. erhm.. (er enda lenge igjen til eksamen må pugge litt) du er herved advart !
![]()
Fiat: hadde en fiat punto 95 modell, kjøpt i 2000 / 2001 eller noe slikt.. altså rundt 5 år gammel.. traversen bak var helt skutt! (oppdaga det ikke på naf test) Det ble dessuten noen verksted besøk og heimemekk på den bilen for å si det mildt....
Hva mente du? (Noen ting må jeg ha inn med teskje...
)
Fiat: Ikke oppdaget på NAF-test?? Trodde slike ting kunne slå tilbake på Naf, og at det var en av grunnene til at de er såpass nøye. Eller er det helt feil? Feil rykte i mine ører?