TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• St202 2.0GT 1996 modell selges billig!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #420571  av C.s91

Heisann,

På tide å selge ungdomsbilen og finne seg noe mer praktisk, så da tenkte jeg å lufte den litt her før jeg legger den ut på finn, så jeg evt kan selge den videre til noen som vil ta godt vare på den!

Litt om historien til bilen:

Jeg kjøpte den i september 2009 og har siden den gjort en god del med den både på lyd, utseende, og motordelen.

-Bilen har ca 189.000 km på telleren, motoren har ca 150K.
-Bilen står på østlandet (østfold) og kan være behjelpelig med transport.
-Elektriske vinduer
-Sota vinduer
-Nye skiver og klosser foran 2011 (greenstuff og Brembo)
-JDM baklykter
-Xenon ballaster i både fjern og nærlys (2011)
-Ny Clutch 2011

Innvendig har den fått seg skinninteriør, støpte basskasser til 2x12 og forsterkere til både bass og 6,5" elementer er ligger i hjulbrønnen. Girspak og håndbrekkmansjett er også strøkent og nytt i 2011.
Utvendig har den fått et SS-III kit som innebærer splittere foran og bak, og de klassiske sideskjørtene. Sideskjørtene er proff lakkert hos autolakk i Moss, mens splitterne kom ferdig lakkert, og har derfor begynt å flasse foran grunnet steinsprut (under lakken er de i karbonfiber)

Bilen har fått seg et 2,25" eksos cat-back som gir fin og grom lyd i rustfritt stål innstallert med kvittering på 8000,- i Ski.

Bilen er fin i lakken, det er kun små tegn på bittelitt rust på passasjerdør, ellers fremstår lakken som veldig god, og har blitt polert opp ofte!

Bilen er senket med orginale TTE fjærer foran og bak, og dette er godkjent og står i vognkortet, jeg har også liggende fult coiloverskitt til bilen.
I 2012 er det byttet drivaksler og mansjetter foran, hjullager V.S og støtdemper V.S samt har den fått nye dekk i 2012 kjørt 1000km av typen Goodyear F1 assymetric 2 med kvittering på 7600,-

Sterodelen består av:

Pioneer P88RS spiller
Seas performance sett (nypris 3-4000)
2x 12" seas subber (2495,- stk)
Dynabel BF7500 1x1400W
Dynabel BF0804 4x80W

Pris: Gi meg et bud jeg er fornøyd med før jeg legger den ut på finn! Går ikke under 45.000,-

Bilen står inne og får nye drivakslinger akkurat nå, og skal EU godkjennes rett etter dette. Legger da også ut flere bilder siden de fleste jeg har idag ikke har fått med seg siste modifikasjoner på bilen.

Kontaktinfo:

PM på forumet
Tlf: 92248273

Mvh Christian Solberg

Flere bilder kommer!

Bilde
Sist redigert av C.s91 den 14 okt 2012 15:33, redigert 2 ganger totalt.
 #420588  av ArildM

Fin bil, lykke til med salget!
Ellers er det kanskje lurt å legge ut info om hvor bilen er i landet, og kanskje tlf til deg så eventuell kjøper får kontaktet deg :)
 #425286  av Myklebust

Ser det er en stund siden denne posten var aktiv, men om bilen fortsatt er til salgs kan eg vere interessert :)