TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye høytalerkabler pÃ¥ plass :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3523  av chris

okay. vel. i morra blir det vel bestemt ;) jeg skal ha en kasse bak hvert sete. personlig synes jeg at om jeg får plass under passasjersetet, er det greiest å ha forsterkeren der.

#3553  av Christian

Kastebytta til meg ei Pioner "pumpe" i dag, kobla den opp med den gamle kassa i tillegg :)
Blei veldig bra det.

#3677  av chris

vel. nå er anlegget montert. og FOR et trøkk det ble i lille kabinen ;) MEN!! Til evt andre som skal inn med forsterker. IKKE legg den under panseret foran. For elektromotoren til servoen ligger foran der og lager noe sinnsykt med forstyrrelser. Kommer tilbake med et par bilder senere :)

#4021  av @lpher

chris skrev:vel. nå er anlegget montert. og FOR et trøkk det ble i lille kabinen ;) MEN!! Til evt andre som skal inn med forsterker. IKKE legg den under panseret foran. For elektromotoren til servoen ligger foran der og lager noe sinnsykt med forstyrrelser. Kommer tilbake med et par bilder senere :)
Bra du ble fornøyd da... ;-)

Har prøvd å 'do some research' på servostøy....men
jeg har ikke funnet noen vidundermedisin enda....

@lpher

#4022  av erling

Finnes det støykondensator til slikt? Får iallefall det til 220 V..

#4126  av @lpher

erling skrev:Finnes det støykondensator til slikt? Får iallefall det til 220 V..
'

Dårlig med det til bil ihvertfall....de som jeg har prøvd tok det iallefall ikke ;-)

@lpher
91 celica GTi

#4573  av chris

prøvde støyfilter, men det forsterket (!) faktisk servostøyen. sikkert pga kablene i hver ende av støyfilteret. flytta litt rundt på forsterkeren, og la i mellom noe isolasjon, og bytta til nye signalkabler (uten at det i seg selv hadde noen særlig effekt), så forsvant så og si all støy. men reservehjulet ble plukka ut ja..