TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mr2 mk2 i Tvedestrand

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #40014  av MR2turbo

Var iPå sørlandet en tur i påska, og kom etter en ca.1991 mk2 mr2 med 94 baklys.. vi gassa litt på, men han stoppa ikke for å slå av en prat.. er det noen her på forumet?

#40201  av cameleon

Du hadde sikkert bare drukket så mye at du så syner :mrgreen:
Noen ser rosa elefanter, mens markus ser røde mr2'er :P

#40222  av MR2turbo

:lol:
kansje det var det, ja.. :mrgreen:
Jeg hadde kameraet ved siden av meg men kom først på det etter at han hadde kjørt sin vei.. døh!

#40239  av cameleon

MR2turbo skrev::lol:
kansje det var det, ja.. :mrgreen:
Jeg hadde kameraet ved siden av meg men kom først på det etter at han hadde kjørt sin vei.. døh!
Hehe :mrgreen:
Men aner fortsatt ugler i mosen her. Trodde bare du hadde biler liggende bak deg jeg :lol:

#40371  av MR2turbo

hehe, ikke noen som blir liggende bak meg nei... :mrgreen:

eller....

#40560  av cameleon

Hehe and I am Donald Duck :mrgreen:

#40645  av MR2turbo

fa#¤ heller!! påstår du at jeg lager kø og nå...! :mrgreen: :mrgreen:

De blir ikke liggende bak, de forsvinner fort i speilet vettu.. :lol:

#40647  av spkstrp

hehe LOL :lol: Snakk om å prate forbi hverandre... eller?... 8)

#40648  av cameleon

MR2turbo skrev:fa#¤ heller!! påstår du at jeg lager kø og nå...! :mrgreen: :mrgreen:

De blir ikke liggende bak, de forsvinner fort i speilet vettu.. :lol:
Ne...i.............d..a...................tr...o...r.......ikk....e.............a..t........du.....lag...e...r...................k..ø :P :mrgreen:

#40650  av MR2turbo

hehehe , de som lager køer er pyser.. :lol:

#40652  av cameleon

Jek har tilfeldigvis klart å hacke meg inn på markus sin datamaskin og fant dette bildet tatt fra bilen hans, dette lå i skammemappa hans :P
I følge kilder blåste denne saken forbi markus som ingenting :D
Vedlegg
hest.jpg
hest.jpg (18.78 kiB) Vist 3355 ganger

#40653  av MR2turbo

den var jo ikke treg da den bilen.. den holdt hverfall 60 i motvind... og da er det ikke lett å holde følge... :roll:
Sist redigert av MR2turbo den 18 apr 2004 22:34, redigert 1 gang totalt.

#40654  av spkstrp

hoho.. Fikk litt Bulgaria fornemmelser nå jeg... Går sikkert bra den der, trimma med ekstra hestekrefter ;) Rart at den ikke bryter i to

#40660  av cameleon

spkstrp skrev:hoho.. Fikk litt Bulgaria fornemmelser nå jeg... Går sikkert bra den der, trimma med ekstra hestekrefter ;) Rart at den ikke bryter i to

Sier det samme :mrgreen: