TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401415  av jacquelin

Hmmm ja, jeg skal vel være ærlig å si at tidligere opplegg ikke har hatt så høy suksessrate, så jeg så at disse svarene kom. :p Men hvor lenge er en stund da? :P Er jo lissom ikke så lett å styre seg alltid. :p
 #401418  av Julebrus

Noe rundt en Måned. Jeg datet den samma jenta i tre måneder før det kjedde noe. Er en gutt interessert så burte han klare og vise at han ikke bare er etter en ting. En gutt som venter pleier som regel og være forelsket :wink:
 #401426  av bose

Spørs veldig det! Møtte jo ei for et års tid sida,etter å ha prata med henne på nett i månedsvis og ble jo nærmest voldtatt når jeg kom inn døra hennes.. :lol:

Men ettersom tida gikk så kom hu fram til at hu ikke mente det fungerte, til tross for at jeg var stupforelska..
Sist redigert av bose den 31 okt 2011 22:42, redigert 1 gang totalt.
 #401427  av Julebrus

bose skrev:Spørs veldig det! Møtte jo ei for et års tid sida,etter å ha prata med henne på nett i månedsvis og ble jo nærmeste voldtatt når jeg komme inn døra hennes.. :lol:

Men ettersom tida gikk så kom hu fram til at hu ikke mente det fungerte, til tross for at jeg var stupforelska..
nærmest voldtatt, Du kunne jo ringt krisetelefonen for menn :lol:
 #401445  av celicat23

bose skrev:Spørs veldig det! Møtte jo ei for et års tid sida,etter å ha prata med henne på nett i månedsvis og ble jo nærmest voldtatt når jeg kom inn døra hennes.. :lol:

All tiden på nett teller ikke. Det å møte noen og det å chatte med noen er 2 vilt forskjellige ting. Det er ekstremt lett å komme overens på nett for da har du bare din egen fantasi om hvordan personen oppfører seg/er å forholde deg til, samt litt positive selv-beskrivelser du har fått på chat'en. Det er noe HELT annet når man begynner å treffe hverandre og alle små-irriterende ting ved personligheten kommer frem.

Så det du gjorde var å treffe ei, gå rett på knulling og så bli kjent mens dere knulla og da fant hun ut at du ikke var drømmetypen. Det er alltid en oppskrift for at en eller annen skal sitte igjen å ha det litt kjipt. Har ei venninne som drev med samme greiene: treffe noen og rett på knulling før de kjente hverandre. Og gang på gang så ble det slutt, og hun lurte hva som var så galt med henne fordi "vi har det jo så fint sammen". Er ikke noe problem å ha det fint sammen med noen hvis du knuller. De aller fleste har det fint NÅR DE KNULLER. Prøv å snakk sammen i stedet for...

Men, selvfølgelig, noen ganger så treffer man ei som er så næsty at man bare MÅ knulle fortest mulig & mest mulig :lol:
 #401527  av inzane2012

mye kloke ord her ja, og Marius har igjen vert generøs med sin kunnskap :)

Selv tror jeg at veldig mange gutter er flinkere til å skille onenight stands og følelser enn det jenter er, men som oftes om fyren er interessert tar han fort kontakt igjen. Di fleste forholda mine har started som one night's og så har det gått videre fra det, da har det kanskje begynt med at vi bare er sammen og prater, ser film, går på kino osv i ett par uker eller mnd, før det begynner å bli mer seriøst.

Men som Marius sier, så om du møter en person som du har chattet mye med på nettet og komt godt overens der, så er det jaggu ikke sikkert det vil fungere IRL, uansett hvor åpne en har vert på nettet...

Nei, så lenge en spiller med åpne kort, så gjør som du selv føler blir riktig, gutter er like forskjellige som jenter, selv om vi (les gutter) har en del fellestrekk ;)

PS: ALLE gutter liker når jenter tar mer styringa, så ikke ver redd for å si hva DU vil ;) finnes ikke noe kjedeligere enn jenter som aldri forteller hva di liker, hvordan di liker det og når di vil ha det ;)
 #401543  av jacquelin

Ja, jeg legger masse følelser i ting jeg ikke burde legge følelser i. :P Og den ene gangen jeg egentlig ikke trengte å snakke med fyren igjen, sjarmerte han meg i senk og lot meg gå på en stooooooor smell. :( Ja nei, det nettgreiene har jeg ikke tro på... Er så rart å treffe folk som man vet masse om, men fremdeles ikke kjenner. Og er så kleint det første treffet. :p

Men oki, det med åpne kort. Jeg skal ikke prøve å skjule at jeg overhode ikke aner hvor jeg har dere. :P Så dere må oppklare litt. Blir ikke dere på en måte jaget vekk hvis jenten maser? For jeg føler liksom dere må vise den første interessen. Etterhvert blir det jo en annen ting. Og når dere sier at hvis gutten er interessert så tar han kontakt. Skal jeg vente på det eller? Er det ikke det huleboergreiene at dere skal jakte og slikt? Haha. Er en tanke frustrert om dagen skjønner dere, for jeg traff jo en gutt på lørdag. Vi pratet til seks om morgenen, eneste grunn til vi la oss var fordi vi vekket hun vi skulle sove hos. Vi pratet på gøy om vi hadde passet sammen, og når jeg spurte om hva han så etter i en jente, så nevnte han masse som vi hadde snakket om at jeg var. Og han tok initiativ til kyss. Ikke sex siden jeg hadde bestemt meg for å være flink. :P Kan noen fortelle meg hvorfor han ikke snakker til meg da? :( Godt mulig jeg blir aaalt for fort stresset men. :p
 #401544  av Zepticon

Jenter:

Bilde

Knull i vei, har dere ikke noe til felles, gå vidre. For min del er sexlivet så viktig del av forholdet, at man burde finne ut om man matcher i sengen først som sist. Kjipt å kaste bort 3 måneder med kino og dill for så finne ut at det overhode ikke blir noe bra lakentango av det.
 #401549  av jacquelin

Hahaha jeg gleder meg til jeg klarer å tenke så simpelt. :lol: Men hvertfall bra jeg ikke er eneste jente som tenker mongo da. :P
 #401555  av celicat23

jacquelin skrev:Men oki, det med åpne kort. Jeg skal ikke prøve å skjule at jeg overhode ikke aner hvor jeg har dere. :P Så dere må oppklare litt. Blir ikke dere på en måte jaget vekk hvis jenten maser? For jeg føler liksom dere må vise den første interessen. Etterhvert blir det jo en annen ting. Og når dere sier at hvis gutten er interessert så tar han kontakt. Skal jeg vente på det eller? Er det ikke det huleboergreiene at dere skal jakte og slikt? Haha. Er en tanke frustrert om dagen skjønner dere, for jeg traff jo en gutt på lørdag. Vi pratet til seks om morgenen, eneste grunn til vi la oss var fordi vi vekket hun vi skulle sove hos. Vi pratet på gøy om vi hadde passet sammen, og når jeg spurte om hva han så etter i en jente, så nevnte han masse som vi hadde snakket om at jeg var. Og han tok initiativ til kyss. Ikke sex siden jeg hadde bestemt meg for å være flink. :P Kan noen fortelle meg hvorfor han ikke snakker til meg da? :( Godt mulig jeg blir aaalt for fort stresset men. :p
Hvis jenter maser? Helt klart. Ingen vil være med ei mase.. Men hadde jeg hatt en hyggelig kveld med ei, og hun ringte meg og sa hun hadde det hyggelig hun også, og lurer på om jeg vil treffes en dag? Bare kos. Det som er turn-off er MAS, og hvis ei jente kaster fitta etter deg før du har rukket å tenke tanken og knulle engang. Jeg vil la det bygge seg opp, sitte nærmere og nærmere i sofa'n til man sitter og små kliner og tar ting der i fra. Bli med ei hjem og så fort hun har lukket døra så klemmer hun tunga ned i halsen min? Turn off. Da tenker jeg kun fuck&forget med en gang.

Men som sagt, en telefon skader ikke. Kan godt være han sitter å lurer på om han skal tørre for han vet ikke om du syns han var OK eller ikke osv osv også. Eller så er han bare ikke hypp, men da finner du det i vert fall ut i stedet for å kanskje gå lure i en evighet "hva om.....?"
 #401558  av bose

Er det ikke det huleboergreiene at dere skal jakte og slikt?
:lol: :lol:

Håper jeg slipper, for akurat nå kunne jeg ikke tenkt meg en bedre tilværelse enn sofa og øl :lol:
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 77