TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød MK3 med widebodykit pÃ¥ MCdonalds pÃ¥ Grorud !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#37754  av MR2turbo

hmm hørtes fett ut :)

#37758  av FSR

Vet litt ;)

#37763  av mr.two

:D Hva vet du da ? :D

#37775  av jan-erik

MR2 MK3?

Er en som heter Kåre Rognsaa som holder på og bygger en MK3 med Veilside kit. Den er rød også. Kan være at han er ferdig med bygginga si nå. Sitter ellers et rått eksosanlegg på den, må ha et spesielt anlegg som passer til bakdelen av Veilside kitet.

#37776  av mr.two

Kan sikkert ha vært den, men det var widebody ( hvertfall så det sånn ut ) Lyden var pervers :D Skulle fått han inn her, hvis han ikke allerede er her da...

#37777  av jan-erik

SÃ¥ kanskje ut som denne?
Vedlegg
Veilside MRS back.jpg
Veilside MRS back.jpg (78.68 kiB) Vist 4245 ganger
Veilside MRS.jpg
Veilside MRS.jpg (14.79 kiB) Vist 4245 ganger

#37778  av mr.two

yepp, helt lik bare i rød, sinnsyk pen bil, men han trenger noen brede felger for å fylle de hjulbuene der :D Var bare noe smått som satt der nå :)

#37781  av jan-erik

Enig at det er en pen bil. Vurderte selv lenge dette kit-et, men ble altfor dyrt for meg. Er vel stort sett bare dører og motordeksel som er igjen av orginalt karroseri, og man må i tillegg ha nytt eksosanlegg, samt bredere felger. Så fort for meg kostnader opp imot 100K på en slik ombygging. Men pent blir det.

#37787  av mr.two

Skjønner at du droppet det :) 100k bare på utseende er litt drøyt, hadde heller brukt 80k av dem på motoren :) Får jo mange fine bodykit til rundt 20k...Har du noen planer for MK3n din da ?

#37792  av jan-erik

Planer ja :-) Har allerede bestilt, og kit-et ligger i garasjen. Har bare ikke fått tid til å montere det enda.

Se her for bilder: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

#37799  av Morten

Jeg synes kit-et du har bestilt ser bedre ut jeg, Jan-Erik! :wink:

#37800  av jan-erik

Morten skrev:Jeg synes kit-et du har bestilt ser bedre ut jeg, Jan-Erik! :wink:
Tusen takk for det Morten :-) Syns vel også det selv (big surprice), men er jo uansett kult med et widebody kit da. Gir jo litt mere muligheter når det gjelder råe felger.

#37801  av mr.two

Ahh, helt enig med Morten, Det trial kitet var helt værst :) Fikk japs preg over seg isteden for amerikansk...Veilside MR2 er jo typisk am med chrome felger og sånt, blir mer utstillingsbil enn en liten kjapp street racer...Skal fikse bilen min etter hvordan japsene gjør det...amerika sucks... Men bilen din kommer garantert til å bli konge fet ! :) Gleder meg til å se den " live " hvis du kommer på treffet !

#37802  av jan-erik

Blir nok mange treff i sommer. Først InnerCity Street Meet i Oslo, Vårmønstringa til sportsvognklubben på Øvrevoll i mai, Sommertreff 04 på ACR i juni, TS-OGN treff i juni, samt banekjøringer i Norsk Sportsvognklubb sin regi.