TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noe Ã¥ putte i Mr2`n??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#36703  av tahustvedt

Huh? :shock: En gammel flymotor?

#36710  av larsst185

sinnsyke far i huset....

#36714  av @lpher

Jeeeeeezez! Ã…ssen motorer er det da? :lol:

@lpher

#36719  av Foe

WoW!? lurer på om den passer i avensisen... :twisted:

#36722  av sindrejl

INNI DU STORE GAMPRÆVA!! :shock: :shock:

#36724  av jan-erik

Til bruk i traktorpulling tro??

#36815  av Kjelliken

:shock: motoren er jo sikkert tyngre enn bilen min haha
ser it til å være en lastebil motor det der.

har startet en 1.6 liter på samme måte imponerende og bråkete det og det kan jeg love dere hehe.. men dette var jo rått :twisted:

#36836  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::shock: motoren er jo sikkert tyngre enn bilen min haha
ser it til å være en lastebil motor det der.

har startet en 1.6 liter på samme måte imponerende og bråkete det og det kan jeg love dere hehe.. men dette var jo rått :twisted:
Hehe startet min uten lyddemper!ååå du salige for en lyd,tørde ikke dra den til mer en 4-5.000 omd :shock:

#36879  av Speeder

Leste på bilforumet att dette var en motor av samme type som satt i de gamle Spitfire flyene. En Rols Royce motor, som også satt i engelske stridsvogner. Denne var ned tunet til "bare" 650hk og 16-1700Nm og skulle brukes i en bil av en svenske.

#36888  av tahustvedt

Da er det en Rolls Royce Merlin. :)

#36889  av MR2turbo

Rått :) så veldig utsom en rolls royce merlin, ja :)
Jeg stod på utsiden når vi kjørte motor, bakkekjøring av en Pratt & Whitney stjernemotor (ca samme size som merlin) på en DC3, dette var om kvelden, og når vi stod med endel throttle på den stod det en meter med fin blå flamme ut av eksosen ;) Men det er rå lyd i sånne gamle flymotorer..