TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Evo'n til Funkes er stjÃ¥let!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#33711  av jan-erik

Grådig synd da. Må si jeg føler med Funkes akkurat nå.

Får håpe den var forsikret iallfall. Sjansen for å finne den igjen hel er vel kanskje liten. Ligner veldig på et bestillingstyveri.

Hva jeg mener man burde gjøre med biltyver egner seg ikke å si på forumet her for å si det sånn!

#33713  av bose

:shock: :shock: :shock: FY FAEN!!! NÅ ble jeg provosert. enig med deg jan erik. De folka der skulle hatt ja,sier det ikke på forumet her nå.men dere skjønner

#33719  av sindrejl

får lyst til å dra frem balltreet og kjøre meg en tur sørover ja.. men der finner jeg nok fint lite :/ håper bilen var forsikret funkes!

#33735  av Mr2 Mk2

Driiiiitkjipt Funkes...Det blir vel bare tomme ord for deg men kan faktisk inbille meg åssen det føles :? Håper for all del du finner den igjen!
Syns det er litt mistenkelig at det er så mangen spesielle biler som blir stjålet,etter at eierne legger ut bilder og slikt på bilforumet :?

#33736  av chris

Jostein skrev:Driiiiitkjipt Funkes...Det blir vel bare tomme ord for deg men kan faktisk inbille meg åssen det føles :? Håper for all del du finner den igjen!
Syns det er litt mistenkelig at det er så mangen spesielle biler som blir stjålet,etter at eierne legger ut bilder og slikt på bilforumet :?
Ja, tror man skal passe seg litt for akkurat det der ja..

#33742  av tbergstad

Oj?!.. Den fikk ikke stå lenge ifred.. Trist når sånt skjer...

#33759  av @lpher

Dritt når sånt skjer ja....håper bare for Funkes del at det ordner seg med forsikring...slik at ikke han blir hengende når bilen ble stjålet i ett innbrudd på crazy tuning....

@lpher

#33796  av angrykid

gah.. erre muuulig?
Råeste bilen nord for sinsenkrysset og så blir den stjålet før man får tatt den i bruk.. :-(

#33805  av memo

hadde jeg sett den, så hadde jeg sannsynligvis tatt nærmeste harde objekt og slått personen. hardt. lenge.

jeg fikk seriøst vondt i meg når jeg så den topic'en..
kondolerer funkes :(

#33808  av cameleon

FY FAEN! Skjønner seriøst ikke hva som skjer med denne verden jeg! Eneste jeg ka si er at jeg håper at den ikke er kjørt utenlads! En slik bil skiller seg jo jævlig ut i trafikken, og håper for fuck sake at hvs noen som leser det som står på forumene sier i fra hvis de oppdager den!

#33815  av chris

Forsikring var visst i orden, men likevel... :(

Bilen er nok utenlands, eller slaktet innenlands. Den ruller neppe på norske veier, til det skiller den seg altfor mye ut.

#33847  av Christian

Huff da. :( Den er nok ute av landet, eller slaktet allerede ja...

#33851  av MR2turbo

skikkelig synd å høre Funkes! :cry: Men med så mye spesi deler, må det jo gå an å kjenne igjen deler fra den å finne folka som står bak.. :?