TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IS 250 cabriolet

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #331741  av lexusmann

Da er den prøvekjørt av Dinside Motor...syns den er fin, jeg...kanskje litt kjedelig i sølv...
http://www.dinside.no/817234/provekjort ... -fra-lexus
 #331772  av harared

Synes selv dette er noe av det styggeste Lexus har laget. Er liksom ett sammen surium av forskjellige modeller.
Hvis du ser på den hvite når taket er på plass er det gliper mellom platene så bilen ser ut som ett lappeteppe.
Men smaken er forskjellig.
 #332393  av Lørnings

Fat-bottom girls you make the rocking world go round! :D Bortsett fra ei diger ræv når man ser den fra siden, så synes jeg vel egentlig den var var en av de penere cabrioletene jeg har sett i senere tid. Det er ikke mange pene cab'er der ute! Da må man ofte på dyre italienere..og en 5 seters cab finnes vel omtrent ikke i pene utførelser.. Så jeg syns lexus har gjort det beste ut av det, men alt i alt burde de holdt seg til SC'en som cab..
 #337057  av Toyota-rav4-2002

Jeg liker den godt jeg, ganske stor motor også. :)
Men den er ganske lik alle andre cabrioleter(utformingen) synest jeg, som f-eks:
Bilde
Er de ikke ganske like??
 #337112  av supratt

Fargen er lik...Fra front til B stolpe er IS,en lavere. Lavere skulder, og fronten er jo to vidt forskjellige designløsninger, at "rumpa"kan ligne litt fra siden er logisk, fordi ett design på en cabriolet eller roadster må bare starte lavt foran og gå oppover mot "rumpa".. uten en slik løsning hadde bilen bare sett flat og lite "moving forward" ut :roll:

I tillegg er EOS,en kortere og ser mer sammentrykt ut.

Men, ja.....fargen er lik :D
 #337124  av sindrejl

jeg synes den var stilig jeg.. fikk lyst på en .. så veldig "sporty" ut med taket på også (kanskje ikke direkte fra siden)
 #337327  av Gibos

Nå klør det skikkelig i hendene :D Var egentlig denne jeg hadde lyst på da jeg kjøpte min 220D
Får vel bestille prøvekjøring så jeg kan få det ut av systemet
 #337347  av galx

Var å tittet på vogna i USA for 3 uker siden, is blå/hvit metallik farge.
Noe helt annet å se den "live" enn på små bilder. Bilen var utrolig pen og sporty. Så var det prisen i Norge da..
Kostet rundt 38.000 US dollar, altså rundt 228.000 norske kroner. Ny.
Sykt..
Det jeg også la merke til var at de fleste IS'ene jeg så på veiene, var IS350 og IS350 4WD, så ingen 220D..
 #337354  av Geir

galx skrev:Var å tittet på vogna i USA for 3 uker siden, is blå/hvit metallik farge.
Noe helt annet å se den "live" enn på små bilder. Bilen var utrolig pen og sporty. Så var det prisen i Norge da..
Kostet rundt 38.000 US dollar, altså rundt 228.000 norske kroner. Ny.
Sykt..
Det jeg også la merke til var at de fleste IS'ene jeg så på veiene, var IS350 og IS350 4WD, så ingen 220D..
De har vel ikke diesel i USA. 2.2l blir for pinglete for dem....de hadde jo ikke IS200 heller.
 #337368  av galx

Hehe, nei. Lite av den sorten. Så noen utrangerte IS300 der, ellers var det utrolig mye Lexus å se. Alle de store utgavene vi i Norge sikler etter. Spesielt mye av ES350, den som ikke tas inn til Norge av en eller annen merkelig årsak.. Kjørte ES350, meget bra bil. Forhjulstrekker, men alikevel. 272 hk.