TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisforespørsel

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #328533  av pekle

Tja, hadde min ute (samme modell, 10.000km mer) ganske lenge i vinter, var generelt laber interesse. Tre som så på den, den ene kjøpte en -99, de to andre visste ikke hva de var på utkikk etter (den ene ble overrasket da han skjønte at det var sekser med bakhjulstrekk en stund etter prøvekjøring). Fikk ett mail-bud på 165.
 #328606  av Neo

solgte min for 185 000 kr og det var 2000 modell med 155 000km på telleren..
men som dere da vet var det jo ikke akkurat standard bil da, men 190 000 for din ja går sikkert.. er jo automat gir da, mest ettertraktete er jo manuell..
men ikke ha store forhåpninger med det første, jeg var heldig som fikk solgt min så fort.. men legg ut på autodb og finn.no og se, vil også annbefale deg og legge den ut på www.vol.no.. mye folk der inne og ser..

lykke til :)
 #328624  av Geir

Solgte min 99-mod for 155.000 kr i fjor sommer. Brukte en måned på å selge den. Startet på 185.000 kr, men fant fort ut at jeg måtte justere meg en del for å få unna bilen. Min nye bil stod allerede klar til henting, så jeg var avhengig av å få bilen unna kjapt for å hente den nye. Kunne nok fått litt mer for den om jeg hadde hatt tid til å være litt mer tålmodig....:) Når sant skal sies var listeprisen på min rett over 100.000 kr....så på Finn.no er det mye overprising. Det er vi som styrer prisene.

Km stand var 165000 km, manuell gir og standard, kjedelig utstyrsnivå. Min var også særdeles velholdt, og han som kjøpte den av meg har ikke hatt et eneste problem i ettertid. Ingen bombe der....hehe ;)

Link til annonsen hvis interessant; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13345929
 #328647  av Amund

Når eg ser på kva IS'ene ligger på i pris på finn.no, i forhold til det eg betalte for 2 år siden så skjønner eg lite. Det er 98% ønskepriser der, minst! Ser nesten ut som om at eg kan tjene penger på bilen :lol:
Har du god tid til å selge bilen, kjør på med den prisen du har, må du selge kjapt, sett den ned 15k...

For å sammenligne, for 2 år siden låg min ute for 190k. (2001 sport, lav km). Den låg ute leeeeeeeeenge, eg såg på bilen og la inn et bud på drøyt 160k, som eg og fekk den for. Greit nok, det var ein 2001 modell, men husk og at det var 2 år siden :wink:
 #328650  av pekle

Kan legge til at Toyota vurderte min til 157 ved kjøp av ny, de kom da til å legge den ut igjen for ca. 185.