Dette ble en høylytt diskusjon på nachspiel:
Hvis man øker effekten i en bil men bruker en motorstyring til å begrense effekten til 14% over orginalt (om det i hele tatt er mulig), må man da betale avgift for effektøkningen? Noe man kanskje kunne funnet på om man ville "slippe løs" effekten kun ved banekjøring.
Hva trur dere?
Hvis man øker effekten i en bil men bruker en motorstyring til å begrense effekten til 14% over orginalt (om det i hele tatt er mulig), må man da betale avgift for effektøkningen? Noe man kanskje kunne funnet på om man ville "slippe løs" effekten kun ved banekjøring.
Hva trur dere?
11 Mitsubishi Outlander
97 Nissan Almera
96 VW Golf *Vraka*
96 Honda Civic *Kondemnert*
96 Toyota Celica GT-FOUR *Solgt*
97 Nissan Almera
96 VW Golf *Vraka*
96 Honda Civic *Kondemnert*
96 Toyota Celica GT-FOUR *Solgt*