TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har sett gamle bilen min???(st162 i trondheim)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31290  av sleeper

Hei...
Jeg solget den ene celica`n min i sommer til en som kom fra tronheim....
(bor selv i porsgrunn)

DEN GÃ…R I TRONDHEIM!

det er en rød 86mod med 16"momo gt2 felger, senket 40mm, koni improved merker nederst foran dørene, stor 5"croma potte, sinnsykt deilig lyd fra et 2.5"eksosanlegg og sota blinkere på siden.
Regnr på denne er DE96565!!

når jeg solgte den var den så godt som strøken.... noen som har sett den??
han sa han skulle sende bilder av den men jeg har mistet nr til han og ikke hørt noe fra han.....
 #31295  av @lpher

sleeper skrev:Hei...
Jeg solget den ene celica`n min i sommer til en som kom fra tronheim....
(bor selv i porsgrunn)

DEN GÃ…R I TRONDHEIM!

det er en rød 86mod med 16"momo gt2 felger, senket 40mm, koni improved merker nederst foran dørene, stor 5"croma potte, sinnsykt deilig lyd fra et 2.5"eksosanlegg og sota blinkere på siden.
Regnr på denne er DE96565!!

når jeg solgte den var den så godt som strøken.... noen som har sett den??
han sa han skulle sende bilder av den men jeg har mistet nr til han og ikke hørt noe fra han.....

Lurer på om ikke bilen din var på Piren uttafor Trondheim på Bilforumet.net treffet nylig...noen som fikk med åssen regnummer det var på det 'uidentifiserte' røde ST162 som sto litt bortafor oss andre?

Snakka tilfeldigvis med en passasjer av den bilen i dag...men rakk ikke å forhøre meg om eiern :-) Det eneste jeg fant ut var at det ikke var den elg-påkjørte ST162'n som vi trodde det var....Frank/Stine kjenner til hva jeg mener her :-)

@lpher

#31297  av sleeper

Hm... hadde satt STOR pris på om du kunne komme med en "tilstads rapport" på den slik at jeg vet at den blir tatt godt vare på.....(han lovte han skulle gjøre det)

(gjerne i bilde format hvis anledningen skulle by seg)

#31304  av @lpher

sleeper skrev:Hm... hadde satt STOR pris på om du kunne komme med en "tilstads rapport" på den slik at jeg vet at den blir tatt godt vare på.....(han lovte han skulle gjøre det)

(gjerne i bilde format hvis anledningen skulle by seg)

Skal se hva vi kan finne ut ;-)

@lpher

#31310  av chris

Lurer på om det kanskje var han som var med meg og skyline-asim og gjengen opp på dragvoll etter treffet? en ST162 med veldig grom lyd i (ikke original eksos i hvert fall, det er sikkert ;)). Rød en.

#31322  av @lpher

chris skrev:Lurer på om det kanskje var han som var med meg og skyline-asim og gjengen opp på dragvoll etter treffet? en ST162 med veldig grom lyd i (ikke original eksos i hvert fall, det er sikkert ;)). Rød en.
Høres ut som den bilen jeg tenker på ihvertfall :-)

@lpher

#31328  av sleeper

Her er ett bilde av den... :D
Vedlegg
P1010036.JPG
P1010036.JPG (184.95 kiB) Vist 1338 ganger

#31332  av angrykid

Nusselig stuss :D

#31334  av sleeper

hehe... en liten tass ja..

#31367  av sindrejl

har to bak der jeg ;)

#31428  av chris

sindrejl skrev:har to bak der jeg ;)
Og de to er tilsammen mindre enn den ene der ;)

#31444  av funkes

chris skrev:Lurer på om det kanskje var han som var med meg og skyline-asim og gjengen opp på dragvoll etter treffet? en ST162 med veldig grom lyd i (ikke original eksos i hvert fall, det er sikkert ;)). Rød en.

Hum...du tenker vel på AE86'en til awex du?

#31446  av chris

funkes skrev:

Hum...du tenker vel på AE86'en til awex du?
mener jeg husker en st162 også jeg da.. mulig jeg blander sammen. men har i hvert fall sett en st162 som ser sånn ut, og den var med på treffet på piren :)

#31471  av sindrejl

var med en rød st162 på treffet ja, stod litt bortenfor alle

#31507  av sleeper

Noen som har sett den eller???