TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil Bil Bil -Drømmen gjenopprettet ! :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#20215  av MRQuoc

:mrgreen:

vel , jeg driver å skriver i klageskjema nå , og skal poste den før 17.00 idag ( kassen blir tømt) ..
jeg har de siste dagene , hatt ferie i sydligere strøk , nærmere bestemt ; Verdens Ende , Tjøme ;)...
så jeg har ikke hatt tid til å følge opp det skjema nå , men kjæresten den min ba meg dra hjem og få sendt avgårde den før helga.. og dermed sitter jeg med skjemaet foran meg nå :)

Jeg er 21år , og selgeren , tja... ikke mange år fra meg i + eller - ,
og ja, jeg skulle sett bilen mere , men fant aldri egnet sted til å løfte bilen.. ,
for det andre var bilen "helt" grei , og mest interessante og som vi brukte mest tid til var motoren som var byttet endel ting på . , rusta var ikke så farlig ettersom det stod "null rust" i annonsen .
 #29449  av Remi

Gleder meg til og høre utfallet av denne saken.. men vi får håpe det går din vei da :) Stå på !

#29451  av Ole C

Ja, hva skjer i denne saken? Er det noe nytt??

#29536  av MRQuoc

skjer ikke så mye , forbruket rådet er stille enda! :s .. hater slikt byråkrati

men ettersom forbrukerrådet ikke får gjort stort , må jeg nesten inn i forliksrådet .. :roll:

#29596  av Ole C

Men er det bare papirmølla som går sin trege gang eller kommer de bare ikke noen vei med denne fyren?

Det skulle ikke være tvil om du bør få igjen ganske mye penger som erstattning for reparasjoner...

Tror forresten jeg så bilen din på Statoil på Åssiden før jul. Har du rester av klistremerker e.l. (sort) i bakruta?

#29618  av MRQuoc

stemmer bra .. det er sotfilmen som henger igjen .. har ikke fått somlet meg med varmluftpistolen enda til å gjerne resten ..
jeg er der ganske mye .. ettersom jeg kjenner de fleste på den statoilen ..
gratis kaffe har jeg også :p .. så det blir noen kopper der med it-prat :p
tenkte jeg skulle prøve å skaffe meg jobb der .. kjeder meg halvt ihjel på Esso'en i kobbervikdalen .. , røsk tak i meg neste gang :]

btw .. en klagebrev til forbrukerrådet ble sendt igår .. så jeg håper de sender noe tilbake snart :] ..

#29659  av MRQuoc

jepp , siste utvei før rettsak :]

#45365  av MRQuoc

ha! noen hakk videre ;)

nå får jeg bare håpe litt til .. . . bittelitt ...

jeg sa 7000-8000,- , de sier 9000,- :) da blir jo bilen fin igjen ..
Vedlegg
sak1.png
sak1.png (123.8 kiB) Vist 595 ganger
sak2.png
sak2.png (186.47 kiB) Vist 595 ganger

#45384  av CelicaTurbo

hm, kanskje det skjer noe her etterhvert ja? :)

#45385  av MRQuoc

går treigt .. men ja .. det skjer da noe .. . bare litt mer tålmodig .. bare litt ...

#45578  av chris

Er en del papirmølle i det systemet der, men som du sier, må bare ha litt tålmodighet. satser på at det ordner seg :)

#50804  av MRQuoc

Heia alle mann som har vært innom denne tråden .. som har spurt meg personlig når vi har truffet .. som har uansett hørt litt av denne saken .. og som en gang hadde lyst til å banke selgeren .. Dere får lene dere godt tilbake , *servere jordbær* ..

Det har vært en lang prosess , nødvendig prosess , "diplomatisk" korrekt , og med loven i handa , og rask handling ;) ..

"Saken gjelder :
Bruktbil. Privat selger . klage på rustskader. prinsipalt krav om prisavslag. subsidiært krav om utbedring. FORBRUKERTVISTLOVEN §9 MEDHOLD"

"Forbrukertvustutvalgets sammensetning : 1 Amenuensis xxxxx xxxx
2. Advokat xxxxx xxxx
3. Advokat xxxxx xxxx
"

send blomster til dem for meg'a gutter .. jeg stikker å nyter jordbær'a mine

8)

Foruten; endel igjen på skatten , ny kontaktflate med mennesker og arbeidsmarkedkikking ,stabilisering med økonomien .. også topper denne måneden her med denne sakens utfall !! .. jeg vet ikke helt gutter .. men jeg tror jeg er den som smiler best med jordbær'a akkurat idag!

For dere andre fremtidige klagere på bilkjøp .. grunnen til denne tråden er jo at alle kunne følge med på saken for så å se på utfallet ..
Jeg håper dette gir noen en ny måte å "gjøre opp "mangel" på" .. selv om det tar lengre tid .. ;) ..

Tomlene opp og stå på gutter !

#50805  av Mr2 Mk2

skjønte ikke mye av det derre qvakk :? Men er utrolig glad for at det ordnet seg,dette fortjente du virkelig!!Nå er det på tide "svindleren" gjør opp for seg,og du kan leve ut drømmen!!Keep on the good work qvakk :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7