TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sort mr2mk2 og grønn mr2mk2 HF 21214

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #28602  av hobnob

fikk ikke igjennom posten, så jeg måtte slette alt og bare poste subject først

disse 2 sto i kø ved nordbyen i larvik

den sorte hadde 90-91mod felger og gule grøftelys
den grønne tror jeg hadde ts-ogn logo på seg, samme farge som chris sin også hvis jeg ikke har tatt helt feil

pål var og nippa på kaffen så det var vel en rød mk2 der også

that's it

en eller annen har også kjøpt seg masserati gt3200 i sandefjord, en gul en... skal se om jeg ikke får tatt bilde av den, den er fin den også

#28604  av hobnob

og ja, jeg har tydelighvis gjort noe galt.. var ikke meninga og poste 4like poster, men ingenting skjedde her så jeg trykte bare submit om igjen og om igjen

#28605  av erling

Hehe. Det er slikt som skjer. :D Fjernet de 3 andre jeg. :)

#28608  av hovik

Var nok chris og undertegnede. Blir hvite grøftelys snart.

#28609  av CelicaTurbo

tålmodighet er en dyd.. av en eller annen grunn hender det at det tar litt tid før noe skjer, men i de aller fleste tilfellene blir posten registrert allikevel.. men det er ikke noe problem, enten Erling eller jeg sletter de fleste multiple poster allikevel :)

#28612  av jumbo

Haha, har en viss formening om hvem dette var ja :) Vi hadde 4 biler (ok, 5 med carninaen da :) i Larvik i dag :D

#28619  av hobnob

menne chris er vel bosatt i trondheim? det er jo en lang tur!
litt morsomt å se så mange i nærheten da, det er blitt noen fler i sandefjord også, men jeg bare møter dem så jeg får ikke lagt igjen no lapp på vinduet.... en som har en mk2 med lystgass.. men har ikke fått tak i han ennå, men vi får se

#28710  av chris

hobnob skrev:menne chris er vel bosatt i trondheim? det er jo en lang tur!
litt morsomt å se så mange i nærheten da, det er blitt noen fler i sandefjord også, men jeg bare møter dem så jeg får ikke lagt igjen no lapp på vinduet.... en som har en mk2 med lystgass.. men har ikke fått tak i han ennå, men vi får se
HF21214 er nok min ja ;) :D Var den skitten eller ren på det tidspunktet? :D Måtte spyle over bilen når jeg kom til larvik. Kjørte i saltsuppe hele veien fra oslo...
Jepp jepp, veldig lang tur. Jeg var i oslo og feira nyttår hos noen venner, og så svingte jeg meg en tur nedom Larvik for å hilse på folk (erlend, jumbo, goose, hovik. og så hadde jeg med bose som passasjer fra tønsberg). :)

-edit-
Ja, jeg er trønder ja :P