TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en smule uheldig med sprayboks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #26712  av CelicaTurbo

Går det ann å være så uheldig med en sprayboks? Vær forsiktig folkens, vil ikke at dette skal skje med noen Toyota :)

http://forums.mbworld.org/forums/showth ... genumber=1

#26718  av Erlend

Ha ha ha :lol: Stakkar mann!! Er ikke noe synd på MBen, men verre med mannen som eier den altså...det der hadde jeg hatt mareritt om LENGE etterpå :D Fy flate...også maling overalt da! Til og med i baksetet! Hihihi :P

#26726  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Ha ha ha :lol: Stakkar mann!! Er ikke noe synd på MBen, men verre med mannen som eier den altså...
Kjønnsdiskriminering! :wink:

Dritkjipt det der,lurer på åssen VEDKOMMENDE har klart det...

#26729  av cameleon

Jostein skrev:
Erlend skrev:Ha ha ha :lol: Stakkar mann!! Er ikke noe synd på MBen, men verre med mannen som eier den altså...
Kjønnsdiskriminering! :wink:

Dritkjipt det der,lurer på åssen VEDKOMMENDE har klart det...
Kan se for meg dette..."Hmm lurer på hva som skjer hvis jeg stikker denne skarpe sylen inn i boksen her, skjer sikkert ingen ting derfor kan jeg sitte inne i min helt nye benz til masse penger :P "

Tenk dere på hvordan HAN så ut da :lol:

Eller kanskje han har ei pen dame som fikk han til å, ja dere vet... Splush :roll:

#26738  av MR2turbo

Har hørt at det er folk her inne og, som velger å lakkere interiøret sitt med sprayboks :mrgreen: men da har det jo blitt bedre resultat enn det der da.. :)

Blir sikkert forsikringa som er redningen for det der...

#26739  av chris

Hehehe, erre virkelig muuulig ??? Geeeeez... Stakkars fyr da!! Var jo maling overalt jo!

menneh.. en ting.. Kristian? Hva gjør du på et MB forum? Sleeping with the enemy? :mrgreen:

#26743  av cameleon

chris skrev:Hehehe, erre virkelig muuulig ??? Geeeeez... Stakkars fyr da!! Var jo maling overalt jo!

menneh.. en ting.. Kristian? Hva gjør du på et MB forum? Sleeping with the enemy? :mrgreen:
:mrgreen:

Skjønner du ikke det da Chris. Om dagen så er han vanlige Toyota Kristian, men når mørket lir på, så tar han på seg sort trikå, hopper inne i benzen og fanger onde skurker. Han lever et dobbeltliv. Ts-ogn er bare et skalkeskjul :roll:

#26753  av CelicaTurbo

akkurat ja, eller, kanskje jeg plukket linken fra no.teknologi.bil ( = nyhetsgruppe for dem som ikke kjenner så godt til slikt :) )

#26762  av sindrejl

cameleon skrev:
chris skrev:Hehehe, erre virkelig muuulig ??? Geeeeez... Stakkars fyr da!! Var jo maling overalt jo!

Skjønner du ikke det da Chris. Om dagen så er han vanlige Toyota Kristian, men når mørket lir på, så tar han på seg sort trikå, hopper inne i benzen og fanger onde skurker. Han lever et dobbeltliv. Ts-ogn er bare et skalkeskjul :roll:
haha :D :D :D :lol:

#26774  av chris

cameleon skrev:

Hehe, ante meg at det var noe sånt ja :mrgreen: