TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en pen bil til

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23845  av chris

eieren av denne kjerra har vel litt for mye penger.. spesielt siden den er parkert sånn at den HENGER på kansteinen med frontspoileren. Jeg var nede på kne og titta. Eieren måtte vært full for å parkert sånn med en DB7 Vantage...
Vedlegg
IMG_1530.jpg
IMG_1530.jpg (195.86 kiB) Vist 909 ganger
IMG_1529.jpg
IMG_1529.jpg (197.82 kiB) Vist 909 ganger
 #23849  av Dalan

chris skrev:Jeg var nede på kne og titta.
Du var skikkelig turist du altså? :mrgreen:

Damn, det der er så fiin bil!
Ville aldri parkert den sånn hvertfall, hadde vært LITT forsiktig med en sånn

Hvorfor forundrer det meg ikke at den er BP registrert? :P
 #23858  av chris

Dalan skrev:
chris skrev:Jeg var nede på kne og titta.
Du var skikkelig turist du altså? :mrgreen:

Damn, det der er så fiin bil!
Ville aldri parkert den sånn hvertfall, hadde vært LITT forsiktig med en sånn

Hvorfor forundrer det meg ikke at den er BP registrert? :P
Er man turist så er man turist :D

RÃ¥ bil ja. Skikkelig luksus-sak det der ;)

#23880  av Bjørn E

Er ikke tinglyst heftelser på den heller, sikkert kontant betalt... 8)

#23885  av chris

Bjørn E skrev:Er ikke tinglyst heftelser på den heller, sikkert kontant betalt... 8)
Har vel bare dratt visa'n :D

#23887  av MR2turbo

orntli glis det.. :D men har man råd til en sånn som bruksbil, så har man råd til å parkere sånn ;)

#23889  av chris

MR2turbo skrev:orntli glis det.. :D men har man råd til en sånn som bruksbil, så har man råd til å parkere sånn ;)
Om man har råd er en ting.. men det er jo mishandling av et vakkert kjøretøy.. :? :D

#23903  av Erlend

Steike, de er fine, de DB7ene... Nye Aston Martin' i det hele tatt :)

En bekjent kjøpte en ny 911 Turbo for noen år siden, han hadde spart til den veldig lenge...var på en måte en ungkarsdrøm. Han kjørte rundt i den i ca et år, før han solgte den. Han takla ikke å måtte tenke på bilen hele tida, han var *konstant* nervøs for at noen skulle ripe bilen, krasje i den mens den sto parkert osv... Skjønner ham godt jeg :)

#23909  av erling

Erlend skrev: Han takla ikke å måtte tenke på bilen hele tida, han var *konstant* nervøs for at noen skulle ripe bilen, krasje i den mens den sto parkert osv...
SÃ¥nn har jeg det hver dag. :) FÃ¥r bedre nerver med tiden.... :D

Kommer jo an på hvor man bor og parkerer og da. Jeg er SVÆRT nøye på hvor jeg står. :) Helst langt vekke fra innganger..
Sist redigert av erling den 11 nov 2003 01:09, redigert 2 ganger totalt.

#23910  av chris

erling skrev:
Erlend skrev: Han takla ikke å måtte tenke på bilen hele tida, han var *konstant* nervøs for at noen skulle ripe bilen, krasje i den mens den sto parkert osv...
SÃ¥nn har jeg det hver dag. :) FÃ¥r bedre nerver med tiden.... :D
Hehe, ja. jeg også faktisk. Det er alltid en bekymring når jeg parkerer utenfor en butikk f.eks.. redd for at "husmora med de ørten ungene" skal parkere ved siden av og slenge opp dører og sånn..