TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• billigere deler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17447  av Mr2 Mk2

Amund skrev:toyota har bare hele skjermer.. Hva er nettopris på en skjerm? og skaffer du det til meg? har du fått fattern din på gli nå da?
husker ikke hva nettoprisen var,brodern fikk jo en ny baksjerm og tror ikke han måtte så altfor lang ned i lommeboken...Spurte jo fadern for en tid tilbake,men han var ikke veldig villig :roll:

#18393  av Mr2 Mk2

NÃ¥ jeg akkurat sjekket opp i prisen....Og det er 2600 men shssss inside informasjon u know :wink:

#18397  av Amund

du MÅ seriøst få OVERTALT fattern din til å skaffe skjermer til meg altså!!! Jeg trenger de sårt! :cry:

#18400  av Mr2 Mk2

Amund skrev:du MÅ seriøst få OVERTALT fattern din til å skaffe skjermer til meg altså!!!
Hehe Aint gonna work :roll:...Men om du har tålmodighet til sommer`n kan jo jeg skaffe :roll: :wink: ..Syns det var litt drøy overprising av Toyota dette her :roll: men hysj hysj shhh...

#19118  av Mr2 Mk2

Idag har fattern bestilt ny baksjerm til brodern,og han sa at han mener det ikke koster mer en 4600 for "vanlige" folk. :?

#19148  av kennethx

for de priviligerte da?

#21152  av Amund

har ikke sjekket bildeler enda, men elektronikk er i vert fall billigere her nede! 8)

fint ver, fine damer, helt greit :wink:

#21220  av MRQuoc

Amund skrev:har ikke sjekket bildeler enda, men elektronikk er i vert fall billigere her nede! 8)

noen har det for godt :D

#21224  av bose

tror jeg trenger venstre bakskjerm jeg oxo. :cry:

#21233  av MR2turbo

bose skrev:tror jeg trenger venstre bakskjerm jeg oxo. :cry:
Hva har skjedd?? :?

#21260  av MRQuoc

MR2turbo skrev:
Hva har skjedd?? :?
for mye barnåler der kanskje ? :mrgreen:

#21267  av Mr2 Mk2

Amund skrev:har ikke sjekket bildeler enda, men elektronikk er i vert fall billigere her nede! 8)
hehe jaja du får kose deg da,mens vi andre sliter med is på rutene om morran:D

Idag fikk brodern en ladning med deler til bilen :D baskjerm,frontskjerm,frontleppe og dør++

#21269  av chris

Har du grøfta?

Du vet, det er for sent på året å pløye åker :P

#21442  av Erlend

Som MRQ sier, den begynner vel å sagge litt pga alle barnålene og løva som samler seg opp der :D