TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gul celica i Tr.heim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20410  av KK-ma70

Fikk øye på en knall gul 88mod Celica utenfor en butikk på Tiller. Tenke jeg skulle verve noen til klubben, så jeg satt og ventet på han/hun. etter 3min kom han... 60åring i dress med ei tai-deme på 30.... Jaja tenkt æ, han e neppe interresent....
Det går i allefall 3 slike Celica`er i Tr.heim. 1gul og 2rød

#20426  av MR2turbo

he he, siden han liker yngre damer er han kansje ungdommelig nok til å sitte å surfe på nett og ;)
 #20472  av @lpher

KK-ma70 skrev:Fikk øye på en knall gul 88mod Celica utenfor en butikk på Tiller. Tenke jeg skulle verve noen til klubben, så jeg satt og ventet på han/hun. etter 3min kom han... 60åring i dress med ei tai-deme på 30.... Jaja tenkt æ, han e neppe interresent....
Det går i allefall 3 slike Celica`er i Tr.heim. 1gul og 2rød
Har sett den gula noen ganger ja....den har gått i byen i noen år den nå...men den første gangen jeg 'hørte om den' var det en dude i 'normal' alder som eide den...og det var visstnok han som hadde fått utført lakkeringen ;-)

Det er endel flere ST162 Celicas i Trondheim da... ;-)
Jeg har ihvertfall sett et lite titalls forskjellige....har invitert 2-3 av dem hit også...but no luck...yet ;-)

En gammel arbeiskollega av meg som har en hvit AT160 som er ombyggd til ST162 hos en Toyota forhandler...NOW thats gotta cost some serious dough! ;-)

@lpher

#20474  av chris

Er litt trist at det er så mange ikke-entusiaster som har celica mk6 og nyere, og også mr2 mk3. Er utrolig mange av eierne av disse bilene som gir faen i merke og alt. De valgte bare en bil ut fra mengden, kunne for deres del like gjerne vært en Volvo eller Opel eller noe annet... :roll:
Men når man da snakker om mk6 celica, så har de fleste som gir faen, valgt 1.8 utgaven da ;)

Og ja, det kryr av mk6 celicaer i byen..