TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lowrise kit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #201681  av Akopley

Har tenkt litt på å sette lowrise lykter på bilen, men har desverre ikke noe peiling på hvor jeg kan få kjøpt sette, montering osv.. hjelp :P

#201703  av tojo

Ang. lowrise lykter er nok NSX lykter det desidert peneste,men kansje også det dyreste.(ca 5000,- pr lykt :( )

Se også:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=lowrise

Søk på "lowrise" her på forumet så fins det endel info(men da mest om MR2)

#201717  av Akopley

ok, da ble jeg litt klokere :D ser man kan få kjøpt en sånn "boks" der man kan justere hvor mye lyktene skal gå opp osv..
Har denne "boksen" ett navn så jeg kan søke? ca pris kommer den på da? :D takker for hjelp :wink:

#201741  av tojo

Akopley skrev:ok, da ble jeg litt klokere :D ser man kan få kjøpt en sånn "boks" der man kan justere hvor mye lyktene skal gå opp osv..
Har denne "boksen" ett navn så jeg kan søke? ca pris kommer den på da? :D takker for hjelp :wink:
Her har du link til en "Pivot Retractor Half Unit"
http://www.takakaira.com/asp/template.a ... GgbdCeahDc

Mener denne koster ca 1000,-

#201767  av bjornix

Hva er det greieste for den som ønsker å bruke lyktene til vanlig og ikke bare til show? Pivot'en ser jo grei nok ut den, men pga lysmengden som slippes ut er den jo ubrukelig i alt annet enn fullt dagslys. Finnes det et litt mer omfattende kit/løsning som lar deg både senke lyktene og beholde riktig lysmengde?

#201778  av ScadamiCa

Vell jeg tar bare og stopper lyktene på vei ned med å ta og slå bryteren ett hakk opp til :wink:

sikkert ikke så lurt med tanke på el-motorene osv. menmen :twisted: funker

#201815  av Thomas S

Går ikke lyset rett i bakken då? :? Bilde
Her er det ihvertfall skikkelig kit! Vet ikke hvilket kit han har brukt men det ser no sinnsykt bra ut

#201845  av Akopley

Er sånn som på bilde jeg har lyst på :D

#201862  av vÃ¥gen

Kult redigert bilde det der da..!
hadde ikke nøla lenge med å kjøpt den rx8 stylinga der om det hadde vært mulig! :-)

#201968  av wickeddark

Ringer du mtv så kanskje de kan fixe ett rx8kit på bilen :D

#202209  av vÃ¥gen

wickeddark skrev:Ringer du mtv så kanskje de kan fixe ett rx8kit på bilen :D
heh! sant nåkk! kult med one of a kind..! noe å tenke på!
 #202273  av hugomidt

har sett på en eller anna option, hot version el. best motoring video om korleis en kunne lage low riser , me d to brytera kopla inn på et lys reele i motorrommet, det er av på brytera, kopla inn en plass kan sjå om eg finne ut ka film det er , det vart gjort på en s13